| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel, niemand thuis?
Simpel, niemand thuis?
Bij Simpel is er niemand meer aanwezig, zo lijkt het.
Ik ben al een maand bezig mijn nummer te blokkeren, een nieuwe sim kaart aanvragen en geld terugvorderen omdat ik mijn nummer niet kon blokkeren. (telefonisch en via de site)
Het enige resultaat is eindelijk het blokkeren van mijn nummer via de helpdesk. (hoop ik)
Heb ook al het een en ander schriftelijk geprobeerd te regelen.
Reactie van Simpel......nul.
Wat een bedrijf!
Mag dit zomaar?
Ik ben al een maand bezig mijn nummer te blokkeren, een nieuwe sim kaart aanvragen en geld terugvorderen omdat ik mijn nummer niet kon blokkeren. (telefonisch en via de site)
Het enige resultaat is eindelijk het blokkeren van mijn nummer via de helpdesk. (hoop ik)
Heb ook al het een en ander schriftelijk geprobeerd te regelen.
Reactie van Simpel......nul.
Wat een bedrijf!
Mag dit zomaar?
Re: Simpel, niemand thuis?
Een mailtje van Simpel: spijtig dat wij het nummer niet konden blokkeren vanwege slechte bereikbaarheid van de klantenservice en de site die helemaal niet werkte.
De factuur wordt gecrediteerd.
Mijn mond viel open, ik wacht het nog even af en mijn sim kaart heb ik ook nog niet maar dit is toch een onverwachte wending........
Via de klantenservice heb ik begrepen dat zij konden zien dat ik heel vaak een poging gedaan heb om de simkaart te blokkeren op de dagen dat de site niet werkte.
De factuur wordt gecrediteerd.
Mijn mond viel open, ik wacht het nog even af en mijn sim kaart heb ik ook nog niet maar dit is toch een onverwachte wending........
Via de klantenservice heb ik begrepen dat zij konden zien dat ik heel vaak een poging gedaan heb om de simkaart te blokkeren op de dagen dat de site niet werkte.
En ja hoor, daar ploft mijn nieuwe simkaart op de mat, eindelijk weer bellen.
Jammer joh,nog geblokkeerd!
Activeren via klantenservice..........maandag weer een uur aan de telefoon hangen.
Pffffffffffffffffffffffff.
Jammer joh,nog geblokkeerd!
Activeren via klantenservice..........maandag weer een uur aan de telefoon hangen.
Pffffffffffffffffffffffff.
-
witte angora
Bij Simpel is het niet zo eenvoudig...
Telefoon maar weer neergekwakt wegens enorme wachttijd..................
Drama.
Drama.
Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd, volgens Simpel moet ik mijn telefoon af en toe aan en uit zetten en dan gaat het goed komen.
Zal best, maar het kreng doet het nog steeds niet.
Ze hebben geen haast bij SIMPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal best, maar het kreng doet het nog steeds niet.
Ze hebben geen haast bij SIMPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
MAXIEM
nico..d
Simpel blijft Complex. Waarschijnlijk wordt dat dus hun nieuwe naam.
Maxiem.
Maxiem.
-
witte angora
Het idee van een naamsverandering is te Simpel om Complex te zijn, en hun manier van werken is te Complex om Simpel te zijn. Wat moet je nou met zo'n bedrijf.MAXIEM schreef:nico..d
Maxiem.
Simpel en Hollands Nieuwe moeten maar fuseren, scheelt een hoop posts op dit forum.
Kwalitatief zijn ze beiden even slecht, denk ik.
-
witte angora
Ok, ff een fusienaam bedenken.nico..d schreef:Simpel en Hollands Nieuwe moeten maar fuseren, scheelt een hoop posts op dit forum.
HollandsSimpel?
SimpelNieuw?
SimpelHollands?