Nadat mijn geld via DirectPay betaald is hoor ik al tijden niets meer van simpel.Al voor de brief met wachtwoord en inlog naam kreeg ik een incasso brief.
Ik wil dit sim only abbo dus ik betaal netjes.Maar hierna krijg je geen kaart opgestuurd of is contact onmogelijk.Misschien na langer dan 2 x 35 min bellen maar dat lijkt me toch wel duur worden.
Helaas lijkt het er op dat Simpel zich niet aan de afspraken kan houden of al helemaal niet meer bestaat zoals verder op het internet te lezen is.
Is hier misschien op korte termijn wat aan te doen of bestaat de opta niet voor dit soort zaken want je gaat er toch van uit dat in NL zo'n bedrijf met zulke lage prijzen en vooruitbetaling voldoende gescreend is.Of is dit IceSave in het "klein" ???
Bij niet geleverde diensten niets meer betalen....
Ik lees zoveel klachten en het kost U zoveel tijd uw geld terug te krijgen wat je al betaalde dat ik het gezien het vele werk zou laten zitten.
Alle bedragen terug halen en nooit meer met deze firma zakendoen.
Ook eerst hier of bij Kassa deze firma invullen en je wilt niet eens meer lezen gezien het aantal....
Bij niet geleverde diensten niets meer betalen....
Heb je in dit geval niets aan, want je betaalt 2 jaar abonnement vooruit, en als ik het goed heb kun je een eenmalige incasso waar je zelf toestemming voor hebt gegeven niet laten storneren door de bank.
Ik bel zelf ook via Simpel, tot nu toe gaat alles goed (afkloppen), maar ik kom dan ook nooit boven de reeds betaalde belminuten.