Mijn vrouw en ik hebben sinds eind vorig jaar een abbo bij simpel. Nou heeft mijn vrouw in maart dit jaar haar limiet overschreden en werd zij geblokkerd voor uitgaande gesprekken en sms. Natuurlijk had ik wel netjes alle facturen optijd betaald, maar dat speelde niet mee in dit verhaal volgens Simpel. O.k ik die € 50,- betaald en zou mijn vrouw binnen 3 dagen weer kunnen beleen en sms'en. Nu is het 11 mei en ze kan nog steeds niet bellen of sms'en verzenden en ontvangen. Ik ben nu al 17 dagen aan het bellen met Simpel en krijg steeds te horen sorry voor voor het ongemak maar er is een storing waardoor wij niet kunnen de-blokkeren, heeft u a.u.b geduld, JA DAT HOOR IK AL 3 WEKEN. Ik ben het helemaal zat met dat simpele gedoe van simpel. Wat kan ik hier nu tegen doen, buiten natuurlijk een klachten brief te sturen naar simpel, maar als daar net zo mee word omgegaan als het oplossen van een storing, dan heb ik mijn vraagtekens er bij of hier wel opgereageerd gaat worden. Ik heb simpel wel alvast laten weten dat ik de rekening van mei ga storneren, en ik deze ook niet van plan ben te gaan betalen. Ook heb ik T-mobile gebeld de eigenaar van simpel maar zijn 2 apparte bedrijven, werd daar trouwens netjes en correct aangesproken en geholpen te zoeken naar een oplossing, Heelaas kon hij de gegevens niet naar boven krijgen, maar liet mij weten dat er geen netwerk problemen bij t-mobile waren om te de-blokkeren, het ligt dus echt aan simpel.
Nu mijn vraag, als je wel betaald maar er worden geen diensten geleverd in dit geval door simpel, kan je dan van het contract af? En moeten zij met een onkosten vergoeding komen, voor de gemaakte telefoonkosten van €0,35 p/g en dat maal xtig keer, en moeten zij de abbo kosten van mei crediteren?
Graag hoor ik hier meer over.
Danny Heuveling
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel
Re: Simpel
Topic nr 300 over hetzelfde probleem bij simpel.
In de 300 andere topics staan al genoeg mogelijkheden welke u tegen simpel kunt gebruiken, even de zoekfunctie gebruiken.
In de 300 andere topics staan al genoeg mogelijkheden welke u tegen simpel kunt gebruiken, even de zoekfunctie gebruiken.
Wat een feest weer bij Simpel, heb het ook met Simpel aan de stok en het verloopt allemaal erg traag.
Ga mij goed orienteren en laat mij niet afschepen door Simpel.
Resultaat van stoneren zal resulteren in helemaal niet meer kunnen bellen enz.
Het is ook niet mogelijk even te overleggen met iemand van klantenservice, als je eindelijk iemand aan de lijn hebt mogen ze niets beslissen.
Ga mij goed orienteren en laat mij niet afschepen door Simpel.
Resultaat van stoneren zal resulteren in helemaal niet meer kunnen bellen enz.
Het is ook niet mogelijk even te overleggen met iemand van klantenservice, als je eindelijk iemand aan de lijn hebt mogen ze niets beslissen.
Heb het vorige week voor elkaar gekregen om via de klantensevice mijn simkaart te blokkeren.
Kijk vandaag op mijnsimpel, zie ik dat mijn nummer nog steeds geactiveerd is.
Heb een nieuwe simkaart aangevraagd, als dat net zo snel gaat vrees ik het ergste.
De einde abo datum staat vet in de agenda.
Kijk vandaag op mijnsimpel, zie ik dat mijn nummer nog steeds geactiveerd is.
Heb een nieuwe simkaart aangevraagd, als dat net zo snel gaat vrees ik het ergste.
De einde abo datum staat vet in de agenda.
-
jasminka83
ik heb sinds vorige week me simpel abbo afgesloten en moet nu me simkaart activeren maar dat kan pas maandag hun site ligt er uit heb ik weer als dit zo doorgaat dan is het snel klaar me vriend heeft nergens last van die heeft hem al een jaar maar vind het wel een hele slechte zaak niet echt klantvriendelijk vooral niet voor nieuwe klanten .
Die site ligt er al 2 maand uitjasminka83 schreef:ik heb sinds vorige week me simpel abbo afgesloten en moet nu me simkaart activeren maar dat kan pas maandag hun site ligt er uit heb ik weer als dit zo doorgaat dan is het snel klaar me vriend heeft nergens last van die heeft hem al een jaar maar vind het wel een hele slechte zaak niet echt klantvriendelijk vooral niet voor nieuwe klanten .
Het is een puinhoop bij Simpel, mijn simkaart zou het binnen een paar dagen moeten doen en na een aantal telefoontjes met de klantenservice is het eindelijk geregeld.
De hele zaak heeft veel wachttijd en ergernis veroorzaakt.
Ook het blokkeren van een simkaart geeft grote problemen ivm een zeer gebrekkige site.
De hele zaak heeft veel wachttijd en ergernis veroorzaakt.
Ook het blokkeren van een simkaart geeft grote problemen ivm een zeer gebrekkige site.