LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SIMPEL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
funky337

SIMPEL

Ongelezen bericht door funky337 »

Mijn moeder van 85 heeft een abonnement gehad bij simpel voor 2,50 per maand. december 2009 is mijn moeder overgestapt naar KPN. Helaas kan ik geen papieren meer vinden van het contract dat mijn moeder had. In 2012 begint Simpel weer geld af te halen van de rekening van mijn moeder. Deze hebben we gestorneerd. Op een goed moment belt mijn moeder met Simpel en krijgt ze te horen dat als ze 15,00 overmaakt dat ze klaar is met alle verplichtingen jegens Simpel. Na deze betaling duurt het weer even en dan komen weer de aanmaningen van Simpel facturen. Ze nu verhoogt van 2,50 per maand, naar 15 euro en naar 55.00. Hoe komen we van deze maatschappij af. We zijn nu meer dan 3 jaar verder?

SaritaX

Re: SIMPEL

Ongelezen bericht door SaritaX »

Ik zou eerst eens navragen wat voor een contract ze nu heeft lopen bij Simpel. Heb je al gekeken of je kan inloggen op mijnsimpel.nl?

berndv

Re: SIMPEL

Ongelezen bericht door berndv »

Vraag schriftelijke facturen op waar deze bedragen op gebaseerd zijn. Ze zullen toch met bewijs aan moeten komen dat de bedragen kloppen. Kunnen ze geen facturen overleggen, laat ze het dan lekker zelf uitzoeken.

Gesloten