Ga niet naar simpel.
Wij zijn ook naar Simpel gegaan en hebben nu hebben nu de problemen.
Wij hadden een abonnement genomen bij Simpel maar zagen daar binnen de wettelijke termijn van af.
Maar Simpel had wel al het geld geind voor 2 totaal 70 euro.
Daarna heb ik gebeld wanneer wij ons geld terug zouden zien dat zou gebeuren binnen 21 dagen.
Toen heb ik gebeld na ongeveer 6 weken toen werd mij verteld dat het geen 21 dagen waren maar 31 die termijn was inmiddels ook al verlopen.
Ondertussen ben ik weer 3 weken verder heb nog steeds geen geld en weet ook niet of ik het ooit terug krijg.
Wie heeft nog een idee hoe te handelen nu.
Zowel radar als kassa zijn op de hoogte.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] simpel
-
Rolandroland
Re: simpel
Hallo,
Als u weer geld terug moet krijgen van een instantie kunt u beter bij uw bank gebruik maken van een storno.
Als u weer geld terug moet krijgen van een instantie kunt u beter bij uw bank gebruik maken van een storno.
Re: simpel
Hallo Rolandroland
Bedankt voor je tip.
Maar dat kan in dit geval niet omdat ik daar te laat mee ben (dit moet volgens mij info binnen een aantal dagen niet na een paar weken nog) en wat nog belangrijker is ik heb zelf getekend voor automatische incasso.
Bedankt voor je tip.
Maar dat kan in dit geval niet omdat ik daar te laat mee ben (dit moet volgens mij info binnen een aantal dagen niet na een paar weken nog) en wat nog belangrijker is ik heb zelf getekend voor automatische incasso.