LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simyo drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
conmar

simyo drama

Ongelezen bericht door conmar »

Sinds enkele maanden heb ik een sim only abonnement en prepaid van Simyo.
Het aanvragen ging prima, maar daarna....begon het.
Inmiddels heb ik al 2 maanden problemen met bellen. De telefoon kraakt, zinnen vallen weg, sms-jes komen niet binnen en sinds eergisteren kan ik helemaal niet meer bellen. Natuurlijk heb ik gecontroleerd of het aan mijn telefoon lag, maar de simkaart werkt ook niet in een andere telefoon.

Meerdere malen heb ik de klantenservice gebeld. Na lang wachten legde ik het probleem uit. Een medewerker van Simyo zei dat er werkzaamheden waren aan de umts-mast in mijn buurt, maar dat zou snel opgelost worden.
De problemen bleven. Weer gebeld en een medewerker deelde mee dat er netwerkproblemen waren bij KPN, maar dat zou snel opgelost worden. Ik zou gecompenseerd worden voor het ongerief, n.l. het abonnementsgeld zou ik niet hoeven te betalen. Ik tevreden en maar wachten op verbetering.

Helaas! Weer problemen. Bellen maar weer. Men wist niets van netwerkproblemen, nee, het moest de simkaart zijn. Ik moest een nieuwe simkaart aanvragen. Compensatie? Mevrouw, er is niets genoteerd door die mijnheer, dus daar weet ik niets van. Dat krijgt u dus niet.
Een nieuwe simkaart aangevraagd, maar helaas, die heb ik ook nog steeds niet gekregen.

Inmiddels is mijn lijn helemaal dood. Ik heb nog veel belminuten, maar ja, ik kan ze niet opmaken, want mijn telefoon werkt niet en ook mijn prepaid van Simyo werkt niet, want die heeft dezelfde problemen. Twee beschadigde simkaarten zou wel erg toevallig zijn.

Je verwacht met zoveel problemen begrip van Simyo, maar ook nu weer helaas. Geen excuses of iets dergelijks. Aangezien ik alleen een mobiele telefoon heb, kan ik sinds eergisteren helemaal niet meer bellen. Zelfs geld overmaken kan ik niet, want als de bank voor mijn tancode een sms-je stuurt, komt deze niet binnen met het gevolg dat ik niet kan internetbankieren. Kortom een drama dat nog niet is opgelost!

seconds-out

Re: simyo drama

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Simyo is onderdeel van KPN. Heb zelf een jaar of 2 gehad en geheel geen problemen ondervonden. Mijn vrouw op 1 akkefietje na hetzelfde.

Lees dat er veel problemen waren met de overname van rinkel ( ofzo ) naar Simyo.
Ondertussen van HI naar KPN gegaan en wederom geen problemen.

Knudde als het bij jou / jullie niet werkt.

Lees dat ortel gebruik maakt van het netwerk van KPN........dus toch allemaal een pot nat hahahahaha.

Vraag me toch af als allemaal opzelfde netwerk draait waarom de een zoveel problemen heeft en de ander niet.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

seconds-out schreef:
Teunbosseman schreef:

Lees dat ortel gebruik maakt van het netwerk van KPN........dus toch allemaal een pot nat hahahahaha.
Het zal me een zorg zijn welk netwerk Ortel gebruikt.
Ik heb nooit problemen en bel voor een prikkie. :D

Daarom typisch dat het ene bedrijf veel problemen vertoond tov andere terwijl beide opzelfde netwerk zitten.

Maar voor een prikkie bellen valt ff tegen......als je een en ander gaat vergelijken bv bellen.com dan is ortel 52% duurder tov simyo met een 100 min prepaid pakket.

Gesloten