LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simyo. Goed of slecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yvanka1

simyo. Goed of slecht

Ongelezen bericht door yvanka1 »

Ik stap volgend jaar over naar simyo. Nu wil ik wel eens weten hoe de ervaringen is van andere gebruikers. Hebbben ze een goede dekking( ze zijn welliswaar dochter onderneming van kpn). en de service???
Kortom graag alle positieve en negatieve reactie over simyo zijn van harte welkom, zodat ik een gedegen keuze kan maken.

Groet Ilse

pvd

Re: simyo. Goed of slecht

Ongelezen bericht door pvd »

Overal waar KPN een goede dekking heeft, daar heeft simyo dat ook, omdat u dan via het KPN netwerk belt. KPN staat bekend als een van de beste op dit gebied.

Ik persoonlijk ben goed te spreken over Simyo: Goede voorwaarden, voordelige tarieven. Zo is je beltegoed onbeperkt geldig, mits je een keer per half jaar een telefoontje pleegt, of smsje stuurt. De klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad, dus daar kan ik niet over oordelen.

pvd

hharteman

Re: simyo. Goed of slecht

Ongelezen bericht door hharteman »

Simyo gebruik ik nu een klein jaartje en ben er zeer goed over te spreken.
Geen contracten, direct opzegbaar (dat gaat vanzelf als je de telefoon niet meer gebruikt).
Alles is online te regelen, opwaarderen, belgeschiedenis bekijken.
Zelfs na diefstal vd mobiel kon ik direct online blokkeren.
Waarschuwing als je beltegoed te laag is geworden.
Ben er uitermate tevreden over.
Het beste abbo als je niet veel gebruik maakt van je mobiel naar mijn mening.
Mijn eerste provider zonder gelazer.

Gesloten