LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simyo scherp geprijsde telefoons voor klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gsm40

Simyo scherp geprijsde telefoons voor klanten

Ongelezen bericht door gsm40 »

Omdat mijn gsm het begeven had en ik al enkele jaren bij Simyo zit kocht ik bij Simyo via hun site (na inloggen) een nieuwe: de Nokia 1661 Black. Volgens Simyo was dat toestel SCHERP GEPRIJSD. Op die omschrijving vertrouwend bestelde ik bij hen dat toestel, prijs 59 Euro. Daarna ging ik nog eens checken (te laat) of dit inderdaad wel scherp geprijsd was. Toen bleek de ADVIESPRIJS van dit toestel 39,95 Euro. Daarover heb ik Simyo gemaild en kreeg als antwoord: we hebben dit toestel destijds duur ingekocht, daarom die prijs.
Ik vind dat je dan je vaste klanten voor de gek houdt met de bewering dat het toestel SCHERP geprijsd is. Voor ieder die dit leest: een waarschuwing!

witte angora

Re: Simyo scherp geprijsde telefoons voor klanten

Ongelezen bericht door witte angora »

SCHERP GEPRIJSD. Op die omschrijving vertrouwend
Alle waspoeders wassen het beste schoon en witter dan wit, alle winkels zijn gegarandeerd de voordeligste, alle blablabla... :wink:

Gesloten