Ik heb een jaar terug een telefoon gekocht bij media markt, een Samsung Note 2 voor €659,00
Ik kreeg regelmatig zwart beeld, toestel werkte heel traag, geen internet en ook geen bereik dus kon gebeld worden wat ik wou maar niemand kreeg mij te pakken, Ik dacht ik ga terug naar de media markt want er zit nog een jaar Garantie op het toestel. Ik bracht netjes het toestel terug naar de media markt alle papieren netjes ingevuld ik was 3 weken mijn toestel kwijt, dus ik vroeg van hebben jullie geen leen toestel nee mevrouw wij hebben geen leen toestel toen kwam ik er achter dat ze logen want ze hadden wel leen toestel dus nou leen toestel gekregen en toestel was terug reparatie opgestuurd. Ik had 2 weken lang niks gehoor van media markt hoe het was met me telefoon en of er wat aan de hand was, vrijdag middag dacht ik ik zal is even mijn status bekijken en er stond op niet akkoord klant wenst telefoon retour en ik dacht hoe kan dit nou. Ik had 1 uur en half uur gebeld met media markt kreeg maar geen gehoor uiteindelijk kreeg ik een grietje aan de telefoon en die had er geen verstand van dus helaas kreeg geen antwoord dus ben ik in de auto gestapt en richting media markt gegaan en gevraagd hoezo mijn telefoon terug kwam zonder reparatie of iets, nou mevrouw u telefoon is in het water gevallen, of u heeft u telefoon in u broekzak gehad en er is zweet bij gekomen of u bent in een vochtige ruimte geweest. Nu wordt mijn telefoon niet meer gemaakt en mijn garantie valt nu weg, Mag dit zomaar voor een toestel van €659,00 ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Media Markt.
-
stofzuigertje
Re: Slechte ervaring met Media Markt.
Waterschade is moeilijk bewijsbaar en met deze prijs had je beter er een met verzekering kunnen nemen.
Het bewijs of er water is of dat de monteur even vochtig maakte... dat word lastig helaas.
Het bewijs of er water is of dat de monteur even vochtig maakte... dat word lastig helaas.
Of het mag weet ik niet maar de Mediamarkt staat niet bekend om haar service. Schreeuwen in advertentieblaadjes en op TV kunnen ze wel. Ik koop nooit bij schreeuwers. Schreeuwers zijn slechte vrienden.
-
Wijbrand1963
Ik heb mijn telefoon bij een geautoriseerd service center aangeboden en daar terwijl ik 5 minuten wacht werd er geen waterschade of breuk geconstateerd. Ze kijken naar de witte stippen die rood kleuren bij geval waterschade. deze zijn wit dus geen probleem. Zij gaven geen service omdat het toestel een illegale import was en niet in Nederland door geautoriseerde service center ondersteund werd.. Ik had het toestel bij de media markt gekocht.. Dus dan maar naar de media markt. Maar moet ik hun service center net zo vertrouwen als hun verkoop van valse waar.. Je bent dus gek als je bij hen koopt want de prijzen zijn soms onder de reguliere inkoop, en dan is er dus mee geknoeid.. Koop dus nooit meer bij schreeuwers.
Da's pas een raar verhaal. En als je niet met bewijzen komt is het een pas echt laster&smaad.Wijbrand1963 schreef:... Zij gaven geen service omdat het toestel een illegale import was en niet in Nederland door geautoriseerde service center ondersteund werd...
Da's pas een raar verhaal. En als je niet met bewijzen komt is het een pas echt laster&smaad.[/quote]encore schreef:Wijbrand1963 schreef:... Zij gaven geen service omdat het toestel een illegale import was en niet in Nederland door geautoriseerde service center ondersteund werd...
Zo die Encore gooit er een advocaat tegenaan