LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte provider T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Plien66

Slechte provider T-Mobile

Ongelezen bericht door Plien66 »

Als ik mijn abonnement heb verlengt( Van Relax naar Flex abonnement) bij T-Mobile begint het drama, :(
Wat is het geval , als ik bel valt mijn verbinding ineens weg , of ik heb helemaal geen verbinding c.q ontvangst, ik heb een abonnement en ben dus niet bereikbaar.
Dit duurt echter al twee maanden en heb al verschillende klachten ingediend bij T-Mobile hierover.
Als reactie krijg ik, ja mevrouw we doen ons best we werken aan nieuwe masten en dat duurt nou eenmaal even,
U krijgt 3 maanden korting op uw abonnement,
Hier zit ik helemaal niet op te wachten, mijn abonnement kost me al zeker 20 euro per maand , en dan wil ik kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
Dat gezeik en allerlei excuses ben ik aardig zat. :evil:
Ik heb ze een termijn gegeven wanneer alles verbeterd moet zijn en dat is drie maanden (best schappelijk vind ik zelf).
Wie herkent dit probleem en heeft dat ook met T- Mobile?
Als dit zo doorgaat dien ik mijn klacht in bij de Opta en vraag om ontbinding van mijn contract.

stofzuigertje

Re: Slechte provider T-Mobile

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Tele 2 is sinds de overstap van KPN netwerk naar T Mobile ook een aantal prepaid klanten kwijt geraakt, ik zit nu bij de Aldi of Medion mobiel omdat T Mobile vele gaten in netwerk heeft.

Dus ontbind als ze niet leveren en wacht niet op nieuwe antenne tenzij ze een plaatsing datum garantie kunnen geven.
Verder is bij U plaatsen geen oplossing want dan kunt U nog steeds niet bij mijn een borreltje halen!

GSM is Mobiel dus moet geheel Nederland een redelijke dekking hebben!

Gesloten