LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bozo

Slechte service Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Bozo »

Blijkbaar ben ik niet de enige die klaagt over de bereikbaarheid van Hollands Nieuwe. Na afsluiten van het abonnement weliswaar, want daarvoor had ik geen problemen. Toen moest ik nog klant worden en was contact heel makkelijk.

Nu echter mijn abonnement ingegaan is, heb ik al verschillende keren gemaild. Via de site/klantenservice mailformullier... contact moet ik nog krijgen (behalve de standaard bevestiging van ontvangst). een ander mailadres waarmee ik voorafgaand aan mijn abonnement mailde heb ik ook aangeschreven. Ook daar geen contact. Mijn probleem ben ik inmiddels ook al vaker op internet tegengekomen: ik kan namelijk met een van de telefoons geen smsverkeer op gang krijgen. In mijn oude toestel kan dat wel. Misschien een kleinigheidje, maar ondertussen kan ik mijn nieuwe toestel niet gebruiken, omdat deze min of meer essentiële functie niet werkt.

Verder heb ik sinds ik Hollands nieuwe gebruik last van erg trage sms-jes, zowel in als uit (soms uren later pas binnen). Ook 3 of meervoudig verzenden van dezelfde sms (terwijl hij dan verzenden blijft aangeven en geen bericht verzonden weergeeft). Ook het telefoneren zelf gaat vaak met vertraging. Moet ik 2 tot 3 keer opnieuw bellen voor er een contact wordt gelegd (net zoiets als mailen met HN denk ik :wink: ).

Al met al heb ik nog steeds de hoop dat het wordt opgelost. Blijkbaar wordt wel contact opgenomen als er een klacht de ether ingeslingerd wordt, dus nu maar afwachten dan. Ondertussen ben ik blij dat ik voor de 1-jarige variant gekozen heb en niet de 2-jarige. Heb in een van mijn mails al aangegeven dat ik het abonnement na dat jaar wil stopzetten, maar ja.... ook daar geen bevestiging van ontvangen.
Ik blijf hopen........

MAXIEM

Re: Slechte service Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Bozo

Je kunt natuurlijk ook kiezen voor de harde lijn en HN betichten van het leveren van een wanprestatie. Je stelt HN dan bijvoorbeeld 5 werkdagen in de gelegenheid om de dienst wél naar behoren te leveren en vermeldt daarbij, dat als dat niet lukt, je de overeenkomst alsnog met terugwerkende kracht vernietigt (datum noemen) en desnoods bereid bent een klacht in te dienen bij de GeschillenComissie Telecommunicatie in Den Haag (wel even checken of ze daar wel bij aangesloten zijn). Stuur dat bericht wél schriftelijk en aangetekend naar deze provider.

Sukses, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Bozo,

Wanneer je ons in een privebericht je gegevens toestuurt zullen we zo snel mogelijk bekijken hoe we je problemen kunnen verhelpen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Bozo

Ongelezen bericht door Bozo »

Ben enerzijds blij met reactie van HN op bericht in forum. Baal er wel van dat dit nodig is om contact te kunnen krijgen. En...ik heb het ook nog niet.

Ik wil wel reageren via privémail, maar geef me eerst maar een juist adres waar ik naartoe kan mailen. De klantenservice heeft geen zin, die heb ik al 2 keer gemaild zonder reactie. Het andere mailadres dat ik had, gaf eerder ook geen reactie. Dus graag een betrouwbaar mailadres waar ik van op aan kan. Tevens zou ik graag een adres hebben waar correspondentie via de post naar toe kan.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Bozo,

De enige manier om per e-mail contact op te nemen is via onze website. Daar kun je sinds kort ook op een specifiek tijdstip aangeven teruggebeld te willen worden. Graag horen we hoe je het liefste contact met ons zou willen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten