LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service/ opzegbevestiging Tele 2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mousy

Slechte service/ opzegbevestiging Tele 2

Ongelezen bericht door Mousy »

Ik krijg maar geen opzegbevestiging van Tele 2
Ik heb al contact gehad met danielle van Tele 2 deze heeft het doorgegeven en ik ben terug gebeld door een medewerker. Deze zou er persoonlijk voor zorgen dat ik een opzegbevestiging zou krijgen.
Maar nu een week later nog niks. Ik zou ook 25 euro korting krijgen op mijn abonnement omdat ik iedere keer maar de klantenservice moest bellen. Ook nog niets van gezien.
Op de chat van tele 2 word je heel naar behandeld of men sluit zomaar de chat af. Hiervoor werd door de medewerker die me belde excuus gemaakt.
Ik klaag al vanaf t eerste moment dat mn abonnement inging over de ontvangst want die is echt slecht hier. Ik kon het contract (had er een telefoon bij) dan afkopen maar op dit moment is dit voor ons geen optie. Ik wil dus mijn tijd uitzitten en gewoon nu alvast opzeggen omdat ik in november geen rekeningen meer wil krijgen zoals ik wel van andere klanten van tele 2 heb gelezen, wel opgezeggen maar gewoon moeten doorbetalen.
Ik heb al een opzegbrief geschreven, mn man heeft de klantenservice gebeld en ik ben dus terug gebeld en nog niets opgelost.
Is het zo moeilijk om mij een brief te sturen met een opzegbevestiging?
Wel beloven maar niets doen. Mijn geduld is op.
k Ga deze berichten ook plaatsen op telecom eravringen en op kassa. Ik wil gewoon bewijs van mn opzegging die al 2x is toegezegt

MAXIEM

Re: Slechte service/ opzegbevestiging Tele 2

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Mousy

Als je lid bent van de Consumentenbond, dan kun je hen hierover ook een berichtje sturen. Als je geluk hebt, dan bellen zijn Tele2 en dan zul je zien dat zij wél erg snel (kunnen) zijn.

Maxiem.

Mousy

Bedankt voor je antwoord, maar dat ben ik helaas niet. Heb net mn bericht ook bij kassa neergezet en bij telecomervaringen.
En als ik morgen nog geen antwoord heb ga ik maar eens naar twitter toe. (advies van iemand van t forum van Kassa) Ik heb gelukkig nog tot november maar ik wil hoe dan ook een opzegbevestiging voor die tijd. De opzeg brief is in december verstuurd en mn man heeft ook gebeld en opgezegt dus nu is t wel eens tijd voor die bevestiging, ze hebben tijd genoeg gehad.
Laatst gewijzigd door Mousy op 13 feb 2012 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

geurkaarsje

Ongelezen bericht door geurkaarsje »

@Mousy
Ik hoop dat je er uit komt met Tele 2! Ikzelf heb geen goede ervaring met de klantenservice en beloftes komen ze niet na.

Het is ouderwets misschien maar een aangetekende brief is toch nog altijd de beste manier om een opzegging te doen. Het kost je een paar euro maar scheelt een hoop stress.

Succes

Mousy

Ik heb vandaag via het tele 2 forum een bericht gehad van danielle van tele 2 dat ze het weer zouden oppakken en uitzoeken, hoop spoedig meer te horen.

Mousy

Ja eindelijk heb ik via email mn opzegbevestiging gekregen er was miscommunicatie ontstaan (zei de medewerker van Tele 2 die mij belde vanavond) ik zou nl de opzegbevestiging pas krijgen als mn abonnement afliep dus pas in oktober. Nou zo lang wil ik dus niet wachten en heb m nu in mn email gehad.
Dit probleem is opgelost

Mousy

Terwijl t nog niet helemaal in orde is k heb mn 25 euro korting nog niet, gooien ze op t Tele 2 forum gewoon mn topic dicht.
Er zijn daar meer mensen die een opzegbevestiging willen en maar niet krijgen en bats er komt wat commentaar van anderen in mn topic en ze wissen berichten en gooien m zo dicht.
Ik zal blij zijn als t 21 oktober is dan ben ik van ze af. Tegen kritiek kunnen ze duidelijk niet.

Gesloten