LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service tele2 mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
edmond

slechte service tele2 mobiel

Ongelezen bericht door edmond »

door al die reklame van tele2 mobiel heb ik besloten om met hun in zee te gaan. Er zou mij een toestel worden gezonden en per 5 januari2005 zou dit in werking treden met behoud van mijn oude nummer. Sinds 5 januari kan ik mijn nummer niet gebruiken en zit nog op hun toestel te wachten. wel ben ik in bezit van tele2 simkaart maar geen beloofde toestel. wat kan ik nu doen?

berendjan

Re: slechte service tele2 mobiel

Ongelezen bericht door berendjan »

Wachten op het toestel of een toestel kopen dat simlock vrij is.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

eerst het raam open zetten...

vervolgens drie x diep ademhalen...

aan tele2 denken...

en met al je innerlijke kracht de spullen tele2 uit het raam gooien...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat raad jij ons aan tosbaga?

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

wat ik opvallend vindt is dat al die genaaide mensen achteraf WEL deze site weten te vinden en ineens zien met wat voor vervelend maatschappijen ze in zee zijn gegaan en dat er dus wel meerdere mensen zijn die genaaid worden of ontevreden zijn met de diensten die ze krijgen. Bleek dat koopje achter af toch een kat in de zak, struin maar eens heel dit forum af, moet je maar eens kijken hoeveel mensen met hetzelfde probleem zitten, en keer op keer achteraf op dit forum af struinen en weer een topic beginnen over hetzelfde oonderwerp. Is de gemiddelde Nederlander nou zo DOM??

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, vooral degene die denken voor een duppie op de eerste rij te zitten.
Welcome in the real world

Jam

Ongelezen bericht door Jam »

In een eerdere discussie heb ik al gemeld dat men eerst eens de berichten moet gaan lezen op het forum alvorens in zee te gaan met Tele 2. Maar helaas men trapt nog steeds in de mooie praatjes van Tele2. Het enige wat Edmond nog kan doen is hier wat van op steken en zich niet voor een tweede keer aan een steen te stoten. Het moraal van dit alles is: LEER VAN ANDERMANS LEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Succes

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten