LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLECHTE SERVICE TELE2 NOOIT AAN BEGINNEN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sezer

SLECHTE SERVICE TELE2 NOOIT AAN BEGINNEN

Ongelezen bericht door sezer »

Enige tijd geleden hebben wij ons internet en digitaal tv laten overnemen door tele2 (helaass!!) voor een leuke aabieding.

Het ging al heel snel mis voordat ik nog internet en tv had kreeg ik al een factuur van ze... :oops:
bellen naar kantenservice alleen maar elleende van het kasje naar het muurtje gestuurd.
Na enige tijd had ik geen iternet verbindingn tv meer was afesloten m de mededeling dat de factuur niet betaald was, maar deze wa wel betaald heb ze een bewijs hiervan gestuurd (kopie bankafschrift) was niet duideljkvoor ze dus moest ik printscreen doen.
gsm abonnement va mjn vrouw loopt ook bij hen helaas.
uiteindelijk overgestapt naar een andere leverancier.

Ook zelfde met gsm abonnement van mijn vrouw die was in juli 2010 afgesloten omdat ie naar hun idee niet was betaald nu feb 2011 is nog steeds afgesloten maar wel elke maand van je rekening het abonnements kosten incasseren.

MENSEN BEGIN ER NIET AAN OPLICHTERIJ NIET TE VERTROUWEN GEEN SERVICE

Tele2 Webcare

Re: SLECHTE SERVICE TELE2 NOOIT AAN BEGINNEN

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste sezer,

Wat vervelend dat er problemen ontstaan zijn met je facturen en dat je er bij de klantenservice niet uitgekomen bent. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag! Zou je in dat geval je postcode, huisnummer en klantnummer ovv sezer/Tros Radar willen sturen naar [email protected]?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Re: SLECHTE SERVICE TELE2 NOOIT AAN BEGINNEN

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste sezer,

Ik heb geen gegevens meer van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat je probleem is opgelost. Als er nog vragen zijn kan je terecht bij de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten