LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Telfort -opgelost-

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jochemboer

slechte service Telfort -opgelost-

Ongelezen bericht door jochemboer »

Vandaag blijkt mijn Sony Xperia T wederom defect; de interne speaker werkt niet meer. Ik heb het toestel vanaf 11 januari en nu heeft het voor de derde maal een defect. Het toestel is al een keer omgeruild voor een nieuwe en een keer gerepareerd, beide omdat het niet meer aanging.

Omdat Telfort de vorige keer aangaf dat ik bij de derde keer in aanmerking zou komen voor de lease van een ander toestel, belde ik hen vol vertrouwen. Nu wordt er echter gezegd, dat het toestel vier keer defect moet zijn om een escalatie (zo noemt men dat bij Telfort) aan te maken. Het toestel zou weer opgestuurd moeten worden voor reparatie.

Het product dat ik heb gekocht is naar mijn mening ondeugdelijk, nu het binnen 5 maanden voor de derde keer kapot is. Ik wil geen Sony Xperia T meer, maar een ander toetsel of helemaal stoppen bij Telfort. Wat zijn mijn rechten en kansen daarop?

Als ik een auto lease en hij gaat voor de derde keer kapot, dan valt er wel degelijk iets te bespreken. Bij Telfort heb ik blijkbaar getekend voor heel veel ellende á 53,50 euro in de maand?

Bovendien vind ik het kwalijk dat de boodschap van Telfort-medewerkers incongruent is.
Laatst gewijzigd door jochemboer op 17 jun 2013 17:20, 5 keer totaal gewijzigd.

devious

Re: slechte service Telfort -opgelost-

Ongelezen bericht door devious »

Ach... Geef em aan mij. Alles waar "Sony" op staat gaat bij mij automatisch kapot. Ik hoef het niet eens aan te raken. En dan laat je gewoon voor de vierde keer je Zo-niet repareren, hij gaat echt wel voor de 5e keer kapot. Gewoon doen, maar ondertussen nog een paar keer bellen naar de Telfort, net zolang totdat je iemadn aan detelefoon hebt die het wèlmet je eens is. Echt, gewoon veel vaker op 1 dag bellen. Is de persoon niet meewerkend, no-mercy: direct ophangen en op naar de volgende.DOEN!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

devious schreef:Ach... Geef em aan mij. Alles waar "Sony" op staat gaat bij mij automatisch kapot. Ik hoef het niet eens aan te raken. En dan laat je gewoon voor de vierde keer je Zo-niet repareren, hij gaat echt wel voor de 5e keer kapot. Gewoon doen, maar ondertussen nog een paar keer bellen naar de Telfort, net zolang totdat je iemadn aan detelefoon hebt die het wèlmet je eens is. Echt, gewoon veel vaker op 1 dag bellen. Is de persoon niet meewerkend, no-mercy: direct ophangen en op naar de volgende.DOEN!
Serieus?!?! Al mijn Sony hardware, waaronder originele walkmans (WM-EX88), discmans, MiniDisc-spelers (MZ-E3, MZ-R30, MZ-N505), MP3-spelers (E99 en NW-HD5), koptelefoons (MDR-EX71), e-readers (PRS-T1), en ook mobiele telefoons als de Arc S en op dit moment de xperia T werken foutloos, sommigen zelfs na 15+ jaar. Dat is nou een merk wat ik eerder als betrouwbaar zou noemen.

devious

Tja, en die mening hebben veel mensen. Mij best. Maar echt alles wat ik van Sony had, inclusief mijn fraaie gele DDII-sports, zijn vanzelf kapotgegaan. Het laatste wad ik gekocht had waren videobanden. Ik stopte de nieuwe band in de VHS-speler en hop...die vrat de tape gewoon gelijk op. Nummer twee erin en... alles had drie ruisbanden in beeld, nummer drie liep spontaan vast, ik wist niet eens dat dat kon. Mijn CD-spelers van Sony sloegen automatisch op tilt, lasers gingen defect, pure ellende. Nu al ruim 18 jaar Sony-vrij en nergens last van. Het ligt aan mij, weet ik ook wel, maar ik begrijp het verder ook niet.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@jochemboer,

Erg vervelend dat jouw toestel wederom defect is. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt.
Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is. Kun je via een privébericht jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken?
Na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Denise

jochemboer

Geen reactie tot nu toe....

devious

Je hebt Denise van Telfort wel de gevraagde gegevens ge-pb-d?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@jochemboer,

Ik heb jouw gegevens ontvangen. Het is uitgezet bij de betreffende afdeling. Je wordt zo spoedig mogelijk bericht hierover. Mijn excuses voor de late terugkoppeling vanuit mijn kant.

Denise

devious

hier in dit topic is elke terugkoppeling vanaf jouw kant, Denise...

jochemboer

Oplossing: een maand retour, belkosten klantenservice retour en korting op de afkoopsom. Niet de oplossing die ik voorstelde, maar wat mij betreft een correcte afwikkeling van mijn klacht. Telfort bedankt; zo zouden alle klachten afgehandeld moeten worden.

devious

Maar waarom is de eerste post dan aangepast? Was dat de titel-wijziging?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@jochemboer,

Fijn om te lezen dat het zo naar tevredenheid is opgelost!

Denise

e-chec

Ongelezen bericht door e-chec »

Beste Jochem,

Gefeliciteerd met de oplossing van je probleem. Het heeft wat tijd gekost, maar het is goed voor elkaar gekomen. Denise van Telfort Webcare heeft zich vanmorgen gelukkig getoond met jouw tevredenheid.

Je hebt het voordeel dat je probleem telefonie betrof. Telfort Webcare kijkt op het Tros Forum vooral naar het onderwerp Telefonie en soms ook naar Internetproviders. Dit jaar gingen alle reacties van Telfort Webcare over die onderwerpen.

Ik heb onlangs ook een klacht over Telfort op het Forum geplaatst, maar heb de pech dat mijn probleem Televisie betreft. Dat onderwerp slaat Telfort Webcare kennelijk over. Sinds begin dit jaar zijn zo’n stuk of 8 nieuwe klachten over Telfort Televisie op dit Forum geplaatst, maar Telfort Webcare heeft daarop dus in het geheel niet gereageerd.

Ik hoop dat Telfort Webcare de volgende keer dat zij het Forum bezoekt, ook dit bericht terugvindt en naar aanleiding daarvan nieuwsgierig wordt naar wat wordt gemeld over Telfort Televisie.

Ik zie uit naar de reactie die ik op mijn klacht ga ontvangen.

e-chec

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@e-chec,

Mijn excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Het is zeker niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat wij jou niet van dienst willen zijn.
Ik heb even bij jouw reacties gekeken op dit forum. Klopt het dat het om onderstaand topic gaat?
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5#p1825835

Ik zal er voor zorgen dat je alsnog een reactie ontvangt.

Via het Telfort forum reageren wij alleen op privéberichten als wij zelf om gegevens hebben gevraagd. Het is handig om dan zelf eerst een topic te openen.

Denise

e-chec

Ongelezen bericht door e-chec »

Dag Denise,

Die link klopt helemaal.

Wat dat niet reageren op een Persoonlijk Bericht betreft, dat wordt pas duidelijk als je profiel van Telfort Webcare bekijkt. Dat heb ik toen ik het PB verstuurde niet gedaan, waarom zou ik?

Met vriendelijke groet,

e-chec

Gesloten