LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Scummie

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Scummie »

hahhaha.. heel juist verwoord info!

anyway.. Blijkbaar valt er dan weinig te halen voor Or. en TM. als je daar geen bereik zou hebben... en wie woont er nou in de duinen? Niet echt dichtbevolkt dus... Tenzij de konijnen en krabbetje kunnen bellen...

Simon

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Simon »

Hm... Het blijkt dat jullie slecht op de hoogte zijn van het gebied tussen Haarlem en Zandvoort. Ik heb het hier over Heemstede, Aerdenhout, Bentveld. Een zeer dichtbevolkt gebied dus, met bovendien een bevolking met ruim meer dan een modaal inkomen. Zelfs meer dan 2x modaal....

Ik had het niet over de veluwe maar over de lowlands terreinen en Six Flags. niet bepaald onbevolkt dus. Ben was de enige die het liet afweten.

Ik had het ook over Almere Buiten, een stadsdeel in aanbouw. Wederom geen Ben.

Dan kom je voorzichtig tot de conclusie dat er meer is dan goedkoop bellen. Hoewel goedkoop... valt reuze mee dus.

Scummie

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Scummie »

Nou sorry hoor, maar ik was nog niet zo lang geleden in heemstede en haarlem ik had geen problemen.

En over nieuwbouw.. tja.. Er worden ook nieuwe wijken rondom Den Haag gebouwd en daar is ook nog geen volledig bereik.. Lijkt me niet zo gek.

Een vergunning voor is mast is niet zomaar even geregeld.

info

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door info »

Nog 1 keer dan Simon,

Wat is er dan zo ontzettend belangrijk dat je er op Lowlands en in Six Flags bereikbaar voor moet zijn ? Ben je open-hart chirurg ? Geniet een keer van je vrije tijd ipv overal het bereik te testen....Wees blij dat je niet bereikbaar was op je daagjes vrij, lekker rustig..( En overigens, ik weet toevallig dat Ben als ENIGE 2 (!)mobiele zendmasten had bijgeplaatst op Lowlands...De reden dat er dus geen bereik was dat er dus ontzettend veel TEVREDEN bellers de lijnen overbezetten..En trouwens, Six Flax heeft nu ook prima bereik, kijk maar eens naar het topje van de hoogste achtbaan, daar staat een mast)

7 jaar geleden had niemand nog een mobiele telefoon en nu moet iedere boerenl*l in elk poldergat bereikbaar zijn omdat ze zo ontzettend onmisbaar zijn...Mensen, laat je leven niet regeren door de zaktelefoon...het is maar een communicatiemiddel en geen levenslijn...Dan hoeven jullie allemaal je ook niet zo op te laten fokken als er dingen mis gaan...
Met heel vriendelijke groet,
Info

Nutteloze discussie

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Nutteloze discussie »

Ga in een ander forum nutteloze discussies voeren!

Info

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Info »

Beste nutteloze Discussie,

Jammer dat jij van mening bent hier te kunnen bepalen welke discussies van nut zijn en welke niet. De discussie komt voort uit de orgineel geplaatste 'post' waarop iedereen zeer zinvolle reacties op heeft gegeven. Het is logisch dat de discussie ook verder gevoerd wordt in het forum waar deze uit voortkomt.
Het mooie van het internet is dat iedereen zijn of haar mening ten toon kan spreiden, zonder dat daar rigide regels aan ten grondslag liggen. Als jij vind dat jij wel kan bepalen welke discussie waar gevoerd wordt, moet je niet op het Internet zijn, maar je eigen tv programma of politieke partij oprichten. Dan mag je alles zelf bepalen. Hier bepaald echter het toeval waar en hoe discussies gevoerd worden. Dat is het mooie van Forums op het Net.

Mvg.
Info

Scummie

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Scummie »

Ja.. ik zit al enkele jaren in de telecombusiness en denk precies hetzelfde als info.

Mensen die zich zo druk maken, worden niet oud, want die vergaan van een hartaanval als ze zich overal zo druk zouden maken.

ps. een verwijzing naar een optreden van Youp van t hek "Alles of nooit". Kijk die maar eens. SCHITTEREND!!

Simon

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Simon »

Om deze leuke nutteloze discussie misschien dan toch te beeindigen;

Alle netwerken hadden bereik. Ben/T-mobile en Dutchtone/Orange hebben dus goed werk vericht.

Ik weet niet of iedereen bekend is met de term 'Ben niet bereikbaar' (nee niet door mij uitgevonden) maar deze komt niet uit de reclame......

Nog nieuwe stof voor een nieuwe nutteloze discussie?

Syrai

Re: Slechte service van T-Mobile en BelCompany

Ongelezen bericht door Syrai »

Als Vodafone abonnee kun je idd gratis bij een citypoint een nieuw simkaartje ophalen. Je dient dan wel een legitimatiebewijs mee te nemen zodat een verificatie plaats kan vinden. Het nieuwe simnummer wordt dan samen met een kopie van je legitimatiebewijs en een extra handtekening gefaxt. Daarop wordt de nieuwe simkaart aangesloten op het nummer. Er vindt dus 2 maal een verificatie plaats.

Gesloten