| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service Vodafone
slechte service Vodafone
Beste lezers,
Ik had via my Vodafone een Samsung Galaxy S8 plus besteld. Ik heb de telefoon ontvangen op 15-04-2017.
Binnen een week was mijn telefoon stuk.
En toen begon de ellende , ik heb eerst geprobeerd te bellen maar ik kwam niet door het menu ook hadden ze storing.
Ik ben toen naar een Vodafone winkel gegaan en na veel moeite mocht ik het terugsturen omdat het binnen 2 weken na ontvangst was stuk gegaan.
Ik had gevraagd om een nieuwe telefoon. Na vele telefoontjes en emails heb ik tot heden nog geen telefoon gekregen. Ze zeggen elke keer als ik bel dat het naar een verkeerde afdeling is gestuurd en dat ze het naar de juiste afdeling gaan sturen, De wachttijd zal da 3 tot 5 werkdagen duren.
Ik heb vandaag opnieuw gebeld en weer was het nog niet goed geregeld. Let wel de abonnement kosten van mei waren ondertussen gewoon geincasseerd en tot mijn verbazing zijn ook vandaag de abonnement kosten voor juni van mijn rekening afgeschreven.
Ik ben echt benieuwd wat jullie vinden van de service van Vodafone
Ik had via my Vodafone een Samsung Galaxy S8 plus besteld. Ik heb de telefoon ontvangen op 15-04-2017.
Binnen een week was mijn telefoon stuk.
En toen begon de ellende , ik heb eerst geprobeerd te bellen maar ik kwam niet door het menu ook hadden ze storing.
Ik ben toen naar een Vodafone winkel gegaan en na veel moeite mocht ik het terugsturen omdat het binnen 2 weken na ontvangst was stuk gegaan.
Ik had gevraagd om een nieuwe telefoon. Na vele telefoontjes en emails heb ik tot heden nog geen telefoon gekregen. Ze zeggen elke keer als ik bel dat het naar een verkeerde afdeling is gestuurd en dat ze het naar de juiste afdeling gaan sturen, De wachttijd zal da 3 tot 5 werkdagen duren.
Ik heb vandaag opnieuw gebeld en weer was het nog niet goed geregeld. Let wel de abonnement kosten van mei waren ondertussen gewoon geincasseerd en tot mijn verbazing zijn ook vandaag de abonnement kosten voor juni van mijn rekening afgeschreven.
Ik ben echt benieuwd wat jullie vinden van de service van Vodafone
-
NeoDutchio
Re: slechte service Vodafone
Een nieuwe telefoon kunt u wel vergeten. Uw telefoon is kapot gegaan, dus zal deze gerepareerd worden.
-
Verwijderd
Niet waar. Als een telefoon binnen de garantieperiode stuk gaat heb je recht op een nieuwe telefoon en niet op een gerepareerde.NeoDutchio schreef:Een nieuwe telefoon kunt u wel vergeten. Uw telefoon is kapot gegaan, dus zal deze gerepareerd worden.
https://tweakers.net/nieuws/113469/nede ... phone.html
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2016:4197
-
Verwijderd
U hoeft dus geen genoegen te nemen met dat deze telefoon gerepareerd gaat worden. U heeft gewoon recht op een nieuwe, goedwerkende telefoon.Olivia2 schreef: Ik ben echt benieuwd wat jullie vinden van de service van Vodafone
Zoals u het schrijft vind ik de service van Vodafone uitermate belabberd. U mag verwachten dat, wanneer de telefoon al binnen een week kapot gaat maar toch de abonnementskosten worden doorbetaald, u gewoon een nieuwe telefoon krijgt. Laat u dan ook niet afschepen. Die abonnementskosten zullen automatisch gaan en zullen waarschijnlijk later gecompenseerd gaan worden.
Geef dit linkje ook maar door aan de klantenservice van Vodafone en eis binnen afzienbare tijd een nieuwe telefoon. Zo niet, dan beschouwt u het abonnement als ontbonden:
Verkeerde interpretatie van de uitspraak van de rechter. Refurbished betekend dat je het gerepareerde toestel van een ander krijgt. Maar vodafone mag weldegelijk kiezen uw toestel te repareren. U heeft in beginsel pas recht op een nieuw toestel als reparatie onmogelijk is.JohnTheBassist schreef:Niet waar. Als een telefoon binnen de garantieperiode stuk gaat heb je recht op een nieuwe telefoon en niet op een gerepareerde.NeoDutchio schreef:Een nieuwe telefoon kunt u wel vergeten. Uw telefoon is kapot gegaan, dus zal deze gerepareerd worden.
https://tweakers.net/nieuws/113469/nede ... phone.html
-
Verwijderd
"Consumentenrecht, non-conformiteit. Iphone van € 799,00 die na acht maanden niet meer op wil starten is non-conform. Richtlijnconforme uitleg van artikel 7:21 BW brengt dan met zich mee dat Apple een nieuw toestel aan koper moet verschaffen, zij kan niet met een refurbished toestel volstaan."olaf79 schreef: Verkeerde interpretatie van de uitspraak van de rechter. Refurbished betekend dat je het gerepareerde toestel van een ander krijgt. Maar vodafone mag weldegelijk kiezen uw toestel te repareren. U heeft in beginsel pas recht op een nieuw toestel als reparatie onmogelijk is.
TS is haar toestel na een week al kwijt. Vodafone moet een nieuwe leveren. Deze oude mogen ze repareren en gebruiken als refurbished toestel. TS heeft recht op een nieuw product.
-
NeoDutchio
TS heeft recht op een werkend product. En nergens in de tekst kan ik uithalen dat het een productiefout is waardoor de telefoon het niet meer doet. Te snelle aanname.JohnTheBassist schreef:"Consumentenrecht, non-conformiteit. Iphone van € 799,00 die na acht maanden niet meer op wil starten is non-conform. Richtlijnconforme uitleg van artikel 7:21 BW brengt dan met zich mee dat Apple een nieuw toestel aan koper moet verschaffen, zij kan niet met een refurbished toestel volstaan."olaf79 schreef: Verkeerde interpretatie van de uitspraak van de rechter. Refurbished betekend dat je het gerepareerde toestel van een ander krijgt. Maar vodafone mag weldegelijk kiezen uw toestel te repareren. U heeft in beginsel pas recht op een nieuw toestel als reparatie onmogelijk is.
TS is haar toestel na een week al kwijt. Vodafone moet een nieuwe leveren. Deze oude mogen ze repareren en gebruiken als refurbished toestel. TS heeft recht op een nieuw product.
Vodafone heeft wel toegezegd dat ik een nieuwe telefoon krijg en dat mijn abonnement kosten vergoed zouden worden omdat ik niet kon betalen voor een telefoon die ik niet had. Maar ze doen er wel heel lang over. Ik heb de telefoon op 2 mei opgestuurd en heb vele malen gebeld en emails gestuurd.
Maar elke keer weer hoor ik dat het niet naar de juiste afdeling is gegaan en dat ze het in orde zouden maken. Ik wacht nu al bijna 1 maand.
Maar elke keer weer hoor ik dat het niet naar de juiste afdeling is gegaan en dat ze het in orde zouden maken. Ik wacht nu al bijna 1 maand.
Advies, probeer het via een ander medium ( Facebook ) daar krijg je snel contact.Olivia2 schreef:Vodafone heeft wel toegezegd dat ik een nieuwe telefoon krijg en dat mijn abonnement kosten vergoed zouden worden omdat ik niet kon betalen voor een telefoon die ik niet had. Maar ze doen er wel heel lang over. Ik heb de telefoon op 2 mei opgestuurd en heb vele malen gebeld en emails gestuurd.
bedankt voor de tip. Ik zal zeker Facebook proberen
-
Vodafone Webcare
- verified
Beste Olivia2,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet,
Linda
Vodafone 24/7 Web Crew
-
Vodafone Webcare
- verified
Beste Olivia2,
Ik zie dat we nog geen e-mail hebben ontvangen. Heeft u inmiddels op een andere manier contact gehad? Mochten we nog kunnen helpen, ontvang ik graag alsnog de e-mail met alle gegevens.
Met vriendelijke groet,
Kyra
Vodafone 24/7 Web Crew
Ik zie dat we nog geen e-mail hebben ontvangen. Heeft u inmiddels op een andere manier contact gehad? Mochten we nog kunnen helpen, ontvang ik graag alsnog de e-mail met alle gegevens.
Met vriendelijke groet,
Kyra
Vodafone 24/7 Web Crew