LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLIM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hoopdoetleven

SLIM

Ongelezen bericht door hoopdoetleven »

Mijn schoonbroer,
(geestelijk achter) kreeg deze week een telefoon rekening van slim van kpn.Te weten 1 hele euro.
Reden om het versturen van een papieren factuur.
Dus met andere woorden ze sturen een rekening van 0 euro waar hij 1 euro voor moet betalen.
Leukste komt nog,hij weet zelf nergens van en door zijn verhuizing is zijn contrakt al 1 maand opgezegt bij kpn.
Volgens de medewerkster van slim heeft hij dit produkt toch bestel op de vraag hoe kon ze mij geen antwoord geven.Wel dat mijn schoonbroer een kastje had moeten ontvangen.(niet dus)
De verbinding werd verbroken (rede?)Na een 1/2 uur nog proberen iemand te berijken heb ik maar een email gestuurt.
zie hier onder van onder naar boven voor de duidelijkheid:

Gachte mevr ,

Graag het onder staand bericht goed lezen!

Met vriendelijke groet,

Geachte mevrouw
Naar aanleiding van uw vraag over de kosten voor een papieren factuur kunnen wij u als volgt informeren:

Indien u een papieren factuur voor uw Slim abonnement wenst te ontvangen kunt u dit als volgt aanvragen:

- Ga op internet naar www.slimbellen.nl;
- Klik op 'Slim van mij';
- U kunt nu inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u van per brief van Slim heeft ontvangen;
- Onder het kopje "Slim ingesteld" kunt klikt u op "Factuur op papier". Hier kunt u aanvinken dat u de papieren factuur voor EUR 1,- per maand wenst te ontvangen.

Waarschijnlijk heeft u schoonbroer deze actie uitgevoerd omdat een papieren factuur niet standaard wordt gestuurd.
Mijn schoonbroer die geestelijk achter is heeft geen internet laat staan een computer!Wij kunnen in ons e-mailcenter verder geen systemen raadplegen waarbij wij kunnen inzien wat uw schoonbroer gedaan heeft.
Zij gegevens waren
Met vriendelijke groet,

Original Message Follows:
------------------------

De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

Vraag:
Betreft slim
Mijn schoonbroer,kreeg een rekening van ? 1,00 omdat de factuur van ?0,00 niet naar een email adres gestuurt kan worden.
Heb hier voor belt helaas is de verbinding verbroken en kwam ik er telefonisch niet tussen.(1/2 uur geprobeerd)
Volgens de jufrouw aan de telefoon heeft mijn schoonbroer dit aan gevraag?! Aan gezien dat mijn schoonbroer geestelijk achter is blijft de vraag welke verkoop techniek er is gebruikt daar bij is er nooit een schriftelijke bevestiging gekomen van dit zogenamde gesprek en hebben wij ook niets ontvangen dan nu deze factuur.Nu gaat het maar om een euro toch vind ik dit niet kunnen.U brengt iets in rekening omdat iemand geen internet heeft?Mijn schoonbroer is verhuist en zijn contrakt is bij kpn op 28-2-2007 opgezegt.

Kika29

Re: SLIM

Ongelezen bericht door Kika29 »

Schoonbroer?? je bedoelt zwager?

D1RK

Re: SLIM

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je op de reclame van Slim verkopers reageerde,kun je toch zoiets afsluiten, maar gewoon niet betalen.

De verkopers moeten eerst een modem aanbieden, brieven sturen, en als je die niet hebt gehad, is er dus geen contract.

Met het vlak voor de verhuizing iets aanvragen gaat het wel vaker mis.

Vermoedelijk een verkoper die iedereen wil aanmelden wegens de provisie, dus laat ze het daar maar uitzoeken, niets betalen want dan erken je het aangeboden contract van slim!

Als je die E1,- betaal accepteerde je dit, dus niets betalen!

Ook niet bellen, 0900 is gewoon erg duur, mail of schrijf....

veel succes.

Gesloten