Goedemorgen.
Ik ben nu ruim een jaar in het bezit van een samsung s2 fijn toestel een week voor kerst deed de microfoon het niet meer. Gebeld met de kpn konden hem 4 januari ophalen.. Dacht het niet. Na veel praten werd het maandag de 27e tussen 9 en 13 00 uur. De hele dag thuis geweest.. Geen koerier.... Gebeld en hoorde ik dat ze me vergeten waren.. Heb wel een bevestiging van deze afspraak gehad per mail... De nieuwe afspraak kon weer 4 januari. Na veel praten kon het de 28e tussen 8 en 12 uur. Om iets voor twaalf kwam de koerier wat natuurlijk wel op tijd is maar je wel de hele ochtend voor thuis bent gebleven. Netjes leentoestel... Wel de meest simpele android maar we kunnen weer bellen. Nu is gisteren met de koerier weer het toestel gebracht weer een ochtend niks kunnen plannen. (Ik werk in de avond) doe de sim erin en bel.... De microfoon doet het nog niet.. Wel een mooi nieuw scherm erin.. die deed het wel! Weer gebeld en komen ze vandaag weer ruilen in de ochtend uren. Weer een ochtend niks kunnen plannen.. Pfhhhh ben er klaar mee!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smartcare service KPN
-
Joostsinderen
Re: Smartcare service KPN
Bijna 13 00 uur..... Nog geen koerier....