LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms 2332 wel abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dakkie17

sms 2332 wel abonnement

Ongelezen bericht door dakkie17 »

ik wou even kwijt dat de sms code 2332 wel een abbonement is. ik ontvang dagelijks tegen de 3 sms'jes terwijl nergens staat hoe ik mij afkanmelden. er werd ook tijdens het programma van lijn4 verteld dat je maar 1 x een sms zou krijgen. ondertussen 26 smsjes later kan ik me nergens afmelden. er staat wel op txt een telnr wat je kan bellen maar die medewerkers zijn telkens niet bereikbaar of in gesprek...(om de 5 min. wat anders)...dus pas hier voor op, en als iemand wat weet over hoe je je kunt afmelden...graag!!!!

Gast

Re: sms 2332 wel abonnement

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn dat die astro smsjes?

Gast

Wat voor soort product of dienst is dat ? code 2332 ?

Gast

kan je niet hetzelfde nummer sms en en dan "off" erbij?

karinw

Ongelezen bericht door karinw »

Je hebt eerst naar hun een smsje gestuurd met ...... AAN, dus als je van die dienst af wilt, gewoon diezelfde tekst ...... UIT sturen. Is vast ook terug te vinden op teletekst. En ook op tv staat er bij maximaal 2 smsjes per week ofzo. Beetje afhankelijk bij welk programma je je hebt aangemeld. Maar het is toch wel algemeen bekend dat je hiermee wekelijks smsjes blijft ontvangen?! Gewoon afmelden dus, succes.

Libel

Ongelezen bericht door Libel »

op de pagina www.smsafzeggen.nl staat dat je bij 2332 op kan zeggen door een sms bericht te zenden naar 2332 met daarin alleen het woord stop ik hoop voor je dat het hiermee gaat lukken

Gast

Je kan ook contact opnemen met sms provider Golden-Bytes.

[email protected]

Gesloten