Deze dame probeert ook geld uit je zak te kloppen door contact te willen leggen via SMS 4477.
Onderstaand haar reactie:
Hallo XXXXXXX
Wat leuk om jouw reactie te mogen lezen zeg. Het sprak mij enorm aan eigenlijk en daarom heb ik meteen besloten om jou een antwoord terug te sturen.
Ik sta gewoon vol in het leven en wil er alles uithalen wat mogelijk is. Geen extreme dingen hoor maar gewoon samen met een leuke man genieten van al het moois wat het leven ons kan bieden en de alledaagse dingen te ondernemen. Ik ben niet afhankelijk van een man in mijn leven maar alleen is ook maar alleen vind ik. Ik heb twee volwassen zonen en die leiden ook hun eigen leven waardoor ik de tijd aan mijzelf heb inmiddels. En wie de sprong niet waagt komt ook nergens op uit. Dus ik waag de sprong in het diepe en zou je willen vragen of je mij wat meer over jezelf zou willen gaan vertellen. Vanwege persoonlijke redenen ( die ik je later best wil vertellen ) doe ik het liever eerst via sms. Ik hoop dat je daar begrip voor kan opbrengen en eigenlijk vind ik het ook al een stuk makkelijker dan mailen hoor. Dus je kan mij een sms met LC Sien naar 4477 sturen en als je mij dan wat dingen over jezelf wil gaan vertellen dan doe ik dat ook! Ik hoop dat we op die manier snel een afspraakje kunnen gaan maken want ik heb het liefste iemand voor me om te zien of die bekende klik echt aanwezig is. Misschien weet jij mij wel te verrassen met een leuk uitstapje.
Tot snel!
Liefs van Sien
Dankje wel dat je hebt gereageerd op mijn contact advertentie ( klinkt best raar vind ik) maar het doet me goed dat je het hebt gedaan en hoop dat je er nog geen spijt van hebt dat je hebt gereageerd. Ikzelf zoek dus geen vastigheid in de zin van een echte relatie maar wel lekker om wekelijks bij elkaar te komen voor een fijne en hopelijk spannende avond. Ik ben niet 1 of ander sletje die zomaar met iedereen in bed duikt hoor dus zo erg ben ik nou ook weer niet. Ben je door mijn mail nog niet afgeschrokken zou je dan please LIVE MARIELLE naar 4477 zodat ik kan laten zien dat ik serieus ben en niet zomaar met iedereen het bed deelt ( ik zie dit dan ook als een bepaalde drempel die je kan nemen dat jij net als ik ook serieus ben)
Gr marielle
ja lekker is dat via speurders.nl in contact gekomen met marielle dacht een leuke date te hebben maar al gouw bleek het geldklopperij..
wil graag telefuter aanklagen er wordt nergens gewaarschuwd dat contact niet mogelijk is en dat deugt niet hoop dat tros radar dit bedrijf wil aanpakken ik heb zo'n 150 sms berichten verzonden en ontvagen kosten +_225 euro+ sms kosten natuurlijk. belachelijk!!
deze sms bedrijven moeten gewoon verboden worden en als het aan mij licht kan telefuter iedereen zijn geld terug betalen voor het gerecht met deze criminele manier van zaken doen pure diefstal is het.