LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms afzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
js

sms afzeggen

Ongelezen bericht door js »

hoe kan ik in 1 keer al mijn betaalde smsjes afzeggen??ik moet hier vanaf want kan ze niet meer betalen en op de bekende afmeld sites staan ze niet! zoals smsafzeggen.nl en de ombudsman, thanx :(

Gast

Re: sms afzeggen

Ongelezen bericht door Gast »

Dat gaat niet volgens mij. Ik werk zelf bij een der providers en daar is dit niet mogelijk. Als ze absoluut niet zijn te traceren dan is het enige wat je rest om een volledige sms-blokkade te plaatsen (niet handig,want dan kun je helemaal geen sms ontvangen) of een ander nummer te nemen.

coolcom

Ongelezen bericht door coolcom »

Hallo,

Ja idd een smsblokkade kan ja maar dan ontvang je niets meer en is niet handig.
Wellicht moet je eens kijken op sms.goedbegin.com daar staan heel veel afmeldlijsten waarje in kan zoeken en je wellicht kan afmelden.

Veel succes

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Dit moet andere maar weer waarschuwen om alleen maar mee te doen met een provider die een goede afmeldservice heeft.
Dat is de enige manier om van zulk soort bedrijven een keer af te komen.
Nu rest alleen maar nog als je nog wilt blijven SMS om een ander nummer te nemen.

Zelf doe ik helemaal niet mee met die onzin .Blijft me telefoon tenminste bruikbaar en kan ik dat geld aan nuttige dingen besteden waar je echt wat aan hebt.
Me mobielnummer is erg geheim .

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

js, je provider moet altijd na kunnen gaan van wie de smsjes afkomstig zijn.
Weet je toevallig van welk (verkort) nummer deze smsjes afkomstig zijn?
Dit staat als het goed is in ieder smsje dat je ontvangt vermeld.

Nicolle20

Ongelezen bericht door Nicolle20 »

Ik heb een super advies voor je ben je er helemaal vanaf.
Je kunt het beste je mobiele nummer wijzigen!!!

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Het is ook op te lossen zonder dat je je nummer wijzigt.
Lijkt me toch een betere oplossing.

Gesloten