SMS bij gemiste oproep
Oproep gemist? KPN stuurt u een gratis sms.
Geen behoefte aan VoiceMail, maar wel bang dat u een belangrijk telefoontje mist? Speciaal voor u introduceert KPN de dienst ‘Gemiste oproepen per sms.’
Wanneer sms?
Staat uw toestel tijdelijk uit, heeft uw batterij even geen fut meer of is er onverhoopt geen netwerk beschikbaar? KPN stuurt u een gratis sms’je bij gemiste oproepen. Per keer ontvangt u uiterlijk twee sms’jes met daarin de belangrijkste informatie van de twee laatste nummers die u trachtten te bereiken.
Inhoud sms’je
Afzender: het nummer van de gemiste oproep
Tekst: “1 gemiste oproep(en) van +31612345678. Laatste om 13:25 uur 01/06/06. Zet VoiceMail aan zodat bellers een bericht kunnen inspreken. Bel hiervoor (0)12331.”
Gratis dienst
Iedere KPN klant zonder VoiceMail is automatisch aangemeld voor deze gratis service. Mocht u echter geen behoefte hebben aan deze dienst, dan is afmelden uiteraard een kleine moeite. Bel (0)12337 en KPN schakelt de dienst direct weer uit.
Erg handig van de KPN. Helaas zijn zij de enige aanbieder hiervan. Bij een vergadering kan ik zodoende mijn GSM volledig uitschakelen. Anders liet ik hem gewoon aan staan en kon zo zien welke oproepen ik zoal gemist heb. Met deze dienst bespaar je ook weer je accu uit en het milieu!
Vodafone heeft ook een soortgelijke dienst alleen de beller die u belt moet betalen. Bij de KPN komt er geen verbinding tot stand, dus worden er ook geen kosten in rekening gebracht. Bij Vodafone helaas wel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS bij gemiste oproep (KPN)
Re: SMS bij gemiste oproep (KPN)
Ook Orange en T-mobile sturen een sms-bericht als je een oproep hebt gemist.
-
Mr. Floppy
Telfort had dit al jaren geleden. (vandaar dat KPN het waarschijnlijk nu ook heeft)(KPN heeft Telfort overgenomen)
Niets nieuws onder de zon dus.
Niets nieuws onder de zon dus.
-
Rolandroland
Maar is dat ook gratis voor degene die je belt?! Omdat ik u bijvoorbeeld bel en 1 seconden verbinding heb gehad wordt er 1 minuut van mijn bel bundel afgehaald. Vanaf een vaste aansluiting bent u ongeveer 10 cent kwijt.