LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS IS DE BOODSCHAP

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ritschy

SMS IS DE BOODSCHAP

Ongelezen bericht door Ritschy »

Nadat ik besloten heb om op de actie in te gaan van HI met als voorwaarden gratis 400 sms-jes,1 ste jaar 50% korting op het abonnement,gratis DVD enz enz.Ben ik me rot geschrokken bij de eerste faktuur namelijk alles is in rekening gebracht zowel de sms-jes de kosten van het bellen en de DVD heb ik ook nog niet gehad.Kijk aub goed uit met deze actie en bewaar alle voorwaardes.Heeft iemand nog meer problemen met KPN over deze actie???

coolco

Re: SMS IS DE BOODSCHAP

Ongelezen bericht door coolco »

SMS in de boodschap!!

Als je dat 10 jaar geleden had gezegd werd je voor gek verklaard, maar ok...to the point.

Ja het gaat waarschijnlijk om een cashback actie wat inhoudt dat je gewoon ZELF ALLES ELKE maand netjes moet betalen. En een groot bedrag na een maand of twee of drie terugkrijgt van de partij waar je een abo hebt afgesloten. En het is altijd nog maar de vraag of ze dat doen, daar bij een aantal van de contracten NIET staat dat de verbintenis die ze aangaan ook inhoudt dat ze JOU moeten terug storten.

Remedie: ALTIJD navragen of het een cashback is EN altijd contracten goed lezen of men zich verbindt om JOU terug te storten!

Gesloten