Geen overeenkomst dus, geen vergoeding of excuses voor de wel afgeschreven SMSjes (à 20 cent per stuk, een normaal SMSje binnen Nederland is 8 cent -waarmee ze volop adverteren-).Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort en onze excuses voor de late reactie
en ongemak.
Helaas voor u zit uw contactpersoon bij de provider Telia Sonera en daar hebben
wij geen overeenkomst mee.
Telfort vertrouwt erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen en/of suggesties, mailt u deze dan gerust.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice
Is het normaal dat je tegenwoordig, terwijl ieder hoekje van de wereld wordt ontsloten en overal toegang toe heeft, met zo'n excuusje niet naar bepaalde providers SMSjes kunt sturen?
/edit:
trouwens nog wat terug gestuurd
geachte heer/mevrouw,
Gaarne zou ik dan willen weten met welke providers u allemaal géén overeenkomst heeft en wat hiervan de reden is. Ik voel mij gedupeerd door deze manier van zakendoen, gezien de verbinding met anderen verhinderd wordt. Een provider is ervoor om mensen samen te brengen, niet om ze af te scheiden. Ik heb betaald voor smsjes die niet afgeleverd zijn, een klant heeft niets te maken met overeenkomsten; een klant moet erop kunnen vertrouwen dat hij iedereen kan bellen en SMSen die ook een mobiele telefoon heeft. Als men in de winkel meldt dat je iedereen kan bereiken, dan behoort dat ook zo te zijn.
met vriendelijke groet,