kreeg net de rekening van vodafone, wat viel mij op ; dat de sms-jes buiten onze bundel in het buitenland goedkoper zijn dan in Nederland ... vond ik verrassend
in Belgie, Frankrijk, Luxemburg 0.11 eurocent en in NL 0.252 eurocent ( excl. btw )
Ik heb een sms bundel en het "paspoort " buitenland,
gebeld met de klantenservice en gevraagd of dit klopt en of ik iets vergeten was ...
antw. hij was verrast en na het beken te hebben blijkt: Ik heb extra mazzel in het buitenland gehad en zijn advies om eventueel een grote sms bundel te kopen ...( 10 euro per maand voor 1000 stuks )en MEER sms-en in het buitenland!
We betalen gewoon wederom te veel in het Hollandse
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sms prijzen ( vodafone)
Re: sms prijzen ( vodafone)
Die 11 cent is een maximumtarief binnen de EU. Telecomproviders mogen nu niet meer dan 11 cent daarvoor rekenen. Vroeger was dat namelijk véél duurder.
Binnen Nederland geldt dat dan blijkbaar weer niet, waardoor je dit soort rare situaties krijgt. Ik zou een abonnement nemen waarmee je ook kunt sms'en of inderdaad een bundel nemen. Volgens mij zijn er trouwens goedkopere sms-bundels, ook bij Vodafone.
Binnen Nederland geldt dat dan blijkbaar weer niet, waardoor je dit soort rare situaties krijgt. Ik zou een abonnement nemen waarmee je ook kunt sms'en of inderdaad een bundel nemen. Volgens mij zijn er trouwens goedkopere sms-bundels, ook bij Vodafone.