LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kerkman

sms

Ongelezen bericht door Kerkman »

Heb een sms gehad van 9555 en heb dit waarschijnlijk alleen geopend en binnen een dag was er 11 euro afgeschreven, heb het inmiddels kunnen stoppen maar is er een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen.

dhc

Re: sms

Ongelezen bericht door dhc »

Nee, je hebt je zelf voor een dienst aangemeld.
Mensen krijgen niet zomaar, out of the blue, eem sms ...en als je dat niet vertrouwt open je hem toch niet? Althans, ik niet....

Ga maar ff googlen op het sms nummer....

Kerkman

Ongelezen bericht door Kerkman »

Meld je je aan als je per ongeluk een sms bericht opent, want ik heb mij echt niet aangemeld, heb trouwens al gebeld met dit nummer maar ook hun houden vol dat ik mij heb aangemeld voor deze dienst.

JDII

Ongelezen bericht door JDII »

Kerkman schreef:...ook hun houden vol dat ik mij heb aangemeld voor deze dienst.
Het woord DIENST wordt volledig misbruikt door deze schurken. In plaats van sms diensten zou sms afpersing de lading beter dekken.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

@dhc
ikzelf geef mijn 06 nooit op, op internet of wat dan ook

toch krijg ik sinds gister van het nummer 2008 deze tekst:
(gratis info)
Proficiat, U bent geselecteerd als mogelijke winnaar voor een winkelbon van 750 EURO van Albert Hein. Sms nu snel WIN OK naar 2008
uiteraard reageer ik er niet op maar heb hem sinds gister al een paar keer gehad zeer irritant.

ga ook zo even vodafone bellen

edit: net vodafone aan de lijn gehad heb het kunnen laten blokeren (reclame) gelukkig werd er geen geld van mijn nummer afgehaald door deze dienst maar dat had waarschijnlijk wel gebeurd als ik zo "slim"was geweest om te reageren op het smsje.

Gesloten