LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS van 6625055
SMS van 6625055
Ik kreeg vandaag een sms van: 6625055. Met als mededeling dat ik als gewaardeerde klant 500 euro had gewonnen op mijn mobiele nummer. Maar ik ben helemaal niet bekend met dit nummer en zou ook niet weten van wie ik een gewaardeerde klant ben!?!?!?
Weet iemand wat dit is, en hoe kom ik er van af. Heb al op diverse websites gekeken, maar kon niks vinden.
Alvast bedankt
Weet iemand wat dit is, en hoe kom ik er van af. Heb al op diverse websites gekeken, maar kon niks vinden.
Alvast bedankt
Re: SMS van 6625055
Heb gebeld met T-mobile, het probleem is bij hun bekend, de sms-jes komen van een Kroatisch bedrijf. Wanneer iemand het 0900 nummer belt wat in het sms-je staat worden de gegevens doorgestuurd naar Kroatie. T-Mobile kan de sms-jes niet tegenhouden, maar er is wel contact geweest met het bedrijf om te verzoeken met het stoppen van verzenden van deze sms-jes
ook ik kreeg dit sms je van bovenstaand nummer.Ik vond het al vreemd want doe nooit mee aan zulk soort aktie,maar een sms je dat ik 500 euro had gewonnen wekte mijn interesse wel dus ik heb gebeld en alle 6 vragen die je opkrijgt beantwoord.Het gaat erom dat je een retourenveloppe opstuurt naar : Primestar Promotion PO box is 297
10001 ZK zonder dat er een plaats bij word genoemd.Hee dit zaakje stinkt al.Het gesprek duurt meer als 6 minuten a 80 eurocent p.m dus zeg maar 5 euro voor een nutteloos telefoontje.Wat een uitbuiters en oplichters ze blijven maar verzinnen om mensen geld afhandig te maken.Nu maar hopen nadat ik mijn mobiele nummer heb doorgegeven mijn pre-paid kaart niet word leeggeplukt ik doe dit nooit meer.Dus mensen:GA HIER NIET OP IN U WORD OPGELICHT!!!hopelijk komt er genoeg response dat er aandacht aan besteed word in de uitzending.
De groeten van John uit D.
10001 ZK zonder dat er een plaats bij word genoemd.Hee dit zaakje stinkt al.Het gesprek duurt meer als 6 minuten a 80 eurocent p.m dus zeg maar 5 euro voor een nutteloos telefoontje.Wat een uitbuiters en oplichters ze blijven maar verzinnen om mensen geld afhandig te maken.Nu maar hopen nadat ik mijn mobiele nummer heb doorgegeven mijn pre-paid kaart niet word leeggeplukt ik doe dit nooit meer.Dus mensen:GA HIER NIET OP IN U WORD OPGELICHT!!!hopelijk komt er genoeg response dat er aandacht aan besteed word in de uitzending.
De groeten van John uit D.
ik heb ook een sms gehad van tristar promotions het zijn gewoon een stelletje oplichters of het is gewoon een truuck van t-mobile zelf ik zou het niet weten ik hoop dat het wordt uitgezonden op radar voor de mensen die het nog niet weten
Ook ik heb een prijs van € 500 "gewonnen"!
Afkomstig van nummer 6625044... waarschijnlijk hebben ze een hele serie
Afkomstig van nummer 6625044... waarschijnlijk hebben ze een hele serie
Ook ik heb vandaag een SMS bericht ontvangen van nummer 6625055, met daarin de mededeling dat ik 500 euro heb gewonnen. IK heb me nooit ergens voor opgegeven.
Ben zeer benieuwd of er kosten in rekening worden gebracht voor het ontvangen van deze onzin. Kan nergens op internet vinden hoe ik me hier voor afmeld. Ik word erg pissig van dit soort praktijken...
Ben zeer benieuwd of er kosten in rekening worden gebracht voor het ontvangen van deze onzin. Kan nergens op internet vinden hoe ik me hier voor afmeld. Ik word erg pissig van dit soort praktijken...
Ook zijn er veel reacties over dit probleem op het forum van SMSafzeggen te vinden: http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum/default.asp.
Wat kan hier toch tegen gedaan worden? Tros Radar, misschien een idee voor een onderwerp..?
Wat kan hier toch tegen gedaan worden? Tros Radar, misschien een idee voor een onderwerp..?
Ondanks dat ze op hun vingers zijn getikt bij Vara-Kassa gaan de sms-makelaars gewoon door met het sturen via de telecom providers, die op hun beurt niks doen.
Niet op reageren, je wordt er nooit beter van. Mocht je deze sms's houden, neem dan contact op met uw telecom-provider. Zij mogen namelijk geen ongewenste sms-en doorsturen. (en al helemaal niet van dit soort flauwekul) Kijk ook na of je zelf niet voor de kosten opdraaid van het ontvangen bericht. Kijk ook hier eens: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... number=551
Niet op reageren, je wordt er nooit beter van. Mocht je deze sms's houden, neem dan contact op met uw telecom-provider. Zij mogen namelijk geen ongewenste sms-en doorsturen. (en al helemaal niet van dit soort flauwekul) Kijk ook na of je zelf niet voor de kosten opdraaid van het ontvangen bericht. Kijk ook hier eens: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... number=551
Wat irritant. Ik kreeg er gisteravond 7, natuurlijk meteen weggegooid. Nu maar hopen dat we er niet voor hoeven te betalen, maar aangezien T-mobile er vanaf weet...
Ik hoop maar dat ze zo slim zijn actie te ondernemen, anders krijgen ze waarschijnlijk een hoop klachten te verwerken.
Ik hoop maar dat ze zo slim zijn actie te ondernemen, anders krijgen ze waarschijnlijk een hoop klachten te verwerken.
SMSjes die op deze manier worden gestuurd worden nooit bij de ontvanger in rekening gebracht.
Echter weet ik uit ervaring dat mensen vrolijk meedoen met sms-diensten tot het moment dat ze de rekening van hun operator ontvangen.....
Dan zijn de berichten opeens ongewenst, jaja....
Vergeet echter niet dat telefoonmakelaars in hun database precies kunnen zien wat er is gestuurd, wanneer het is gestuurd en wat de ontvanger zelf heeft gestuurd en wanneer hij dat heeft gedaan.....
Echter weet ik uit ervaring dat mensen vrolijk meedoen met sms-diensten tot het moment dat ze de rekening van hun operator ontvangen.....
Dan zijn de berichten opeens ongewenst, jaja....
Vergeet echter niet dat telefoonmakelaars in hun database precies kunnen zien wat er is gestuurd, wanneer het is gestuurd en wat de ontvanger zelf heeft gestuurd en wanneer hij dat heeft gedaan.....