Na de aanschaf in december 2009 van een gsm bij miky.nl met een abonnement van tmobile blijkt nu, ruim een jaar na de datum van aanschaf, dat de sms bundel (maximaal) niet gewijzigd kan worden. Tmobile verschuilt zich achter Miky, en Miky zegt dat dit in de bevestigingsmail staat (wat onjuist is).
Wie weet hoe ik van dit probleem verlost kan worden?
Alvast bedankt
met vr groet
Nico Makker
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sms vast tmobile
Re: sms vast tmobile
SMS bundel is in jou geval vast en loopt mee tot einde contract.
Maar van december 2009 tot nu vond je het wel prima en nu niet meer?
Maar van december 2009 tot nu vond je het wel prima en nu niet meer?
klopt, ik heb nu niet meer zoveel sms nodig, en het kost mij meer dan mijn abonnement
-
T-Mobile Webcare
@nmakker
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Met vriendelijke groet,
Cindy
T-Mobile Webcare