LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMSen van O2 ( ongevraagd)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nomen Nescio

SMSen van O2 ( ongevraagd)

Ongelezen bericht door Nomen Nescio »

Een tip voor mensen die ongevraagd SMSen van o2 krijgen die kun je uitschakelen door "stop" te smsen naar 255,hiermee blokkeer je alle commercieele diensten dus ook SMS.
Als je wilt schrijven is hier het ANTWOORDnummer gratis dus!!
(voor elke ongevraagde SMS stuurde ik hun 20 brieven,koste hun meer dan mij dus)

O2 ned bv
antwoordnummer
574
1100 VD
amsterdam

Caroline

Re: SMSen van O2 ( ongevraagd)

Ongelezen bericht door Caroline »

Bedankt voor deze plaatsing. Ik werd al maanden gestalkt door ongevraagde voetbal uitslagen van FC Zwolle via o2 infosms. Ik hoop dat het door deze blokkering stopt.

arth

Re: SMSen van O2 ( ongevraagd)

Ongelezen bericht door arth »

ff voor de duidelijkheid:

Het is GEEN ongevraagde sms van o2, o2 verstuurt die troep niet naar je, maar ongevraagde sms op je mobiel die ooit (of je het wil of niet, het kan simpelweg technisch niet anders) vanaf je eigen simkaartnummer is aangevraagd. o2 is niets meer dan een doorgeefluik. En erg grappig dat je voor elke sms 20 brieven gestuurd hebt, hoopt de achterstanden bij o2 lekker op en hierdoor moeten mensen met echte problemen nog langer wachten. Volgende keer maar niet meer doen dus. Of het zijn gewoon stoere praatjes van je....kan natuurlijk ook.

Gesloten