Ik ben net twee weken in Curacao geweest en heb mijn telefoon meegenomen om mijn kinderen te laten weten dat ik goed aangekomen zou zijn en om bereikbaar te zijn voor het thuisfront.
toen de rekening van T-Mobile binnen kwam zag ik dat ik in die twee weken 92 smsjes uit Curacao verstuurd zou hebben. Echt niet, dus belde ik naar T-Mobile. Op de uitdraai kon iedereen zien dat ik: bv, een smsje 34 x achter elkaar naar hetzelfde nummer had verstuurd 20:20 20:20, 20:21,20:22, 20:23, 20:24, 20:25 20:26 etc.34 pogingen dus. Zo ook 1x 6x, 1x 7x, 1x 17xetc. Ik legde aan de medewerkster van T-Mobile uit het volgende uit: Als ik een sms wilde versturen dan kreeg ik vaak in beeld"het sms is niet verstuurd nog een keer proberen?" Dus ik had er geen 92 verstuurd maar in mijn ogen was er iets misgegaan bij het telefoon netwerk in Curacao. De medewerkster ging informeren bij een afdeling die hier over ging ( ik stond in de wacht.......betaald nummer.....van T-Mobile). Toen zij terug kwam zei zij dat T-Mobile er niets aan kon doen, ik moest maar contact opnemen met.........Curacao............Nee he dat kunt u niet serieus menen zei ik dus.
Ik zei dat als zij even 2 minuten naar de rekening keken zouden zien dat er iets niet kon kloppen. Ligt niet aan mij maar aan dat netwerk daar. Slechte verbinding....o.a. aan het netwerk: GMINI
Nu wil ik een ieder die naar Curacao gaat waarschuwen en vragen om het hier te melden indien u het herkent of mee gemaakt heeft. Ik heb het ook al telefonisch gemeld bij Radar melden. Dit kan toch niet T-Mobile! in 14 dagen 92 smsjes naar Nederland met bovendien 6 uur tijdsverschil.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smsen vanuit curacao
Re: smsen vanuit curacao
Ben een paar keer in Curacao geweest en heb daar gebeld en gesmst via UTS Chippie met mijn T-Mobile sim.
Bij mij is het toen allemaal goed gegaan.
Waarschijnlijk heeft de antiliaanse provider naar T-Mobile berekend, die kosten heeft T-Mobile ook moeten betalen.
Maar T-Mobile zou ook moeten snappen dat je niet zoveel achter elkaar smst.
Misschien kunnen ze uit coulance wat voor je doen.
Beste is je klacht kenbaar maken op het T-Mobile forum of afwachten tot Cindy of Ries hier langs komt.
Moet zeggen dat ik jou provider niet ken in Curacao Gmini?
Ze hebben daar op dat eiland 3 netwerken UTS, Digicell en Tellcell
Bij mij is het toen allemaal goed gegaan.
Waarschijnlijk heeft de antiliaanse provider naar T-Mobile berekend, die kosten heeft T-Mobile ook moeten betalen.
Maar T-Mobile zou ook moeten snappen dat je niet zoveel achter elkaar smst.
Misschien kunnen ze uit coulance wat voor je doen.
Beste is je klacht kenbaar maken op het T-Mobile forum of afwachten tot Cindy of Ries hier langs komt.
Moet zeggen dat ik jou provider niet ken in Curacao Gmini?
Ze hebben daar op dat eiland 3 netwerken UTS, Digicell en Tellcell