LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sony ericsson s50i flowers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stefanie89

sony ericsson s50i flowers

Ongelezen bericht door stefanie89 »

ik heb de sony ericsson s500i flowers.
nu heeft een vriendin van mij gewoon de zwarte, zij kan bij haar telefoon een trilling krijgen in de toetsjes ik heb alles geprobeerd maar bij mij krijg ik het niet voor elkaar. weet een van jullie dit misschien met zo een telefoon die mij daarbij kan helpen. ik hoor het graag want kan het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden

jelle.

Re: sony ericsson s50i flowers

Ongelezen bericht door jelle. »

Volgens mij zitten er wat meer verschillen tussen de S500i's onderling behalve de kleur; ik hoorde ook iets over dat de een (Mysterious Green) geen grote menu iconen had terwijl de ander (Flower geloof ik) dat wel had bij hetzelfde thema. Overigens is de S500i Flower uberhaupt niet terug te vinden op de website van Sony Ericsson.

Maargoed, dat helpt je ook niet echt verder. Ik neem aan dat je in hetzelfde menu hebt gekeken als waar je vriendin dat heeft ingesteld?

stefanie89

Ongelezen bericht door stefanie89 »

ik heb niet in haar menu gekeken en zij had het al toen zij hem kreeg. er is inderdaad wel verschil tussen de telefoons maar de oude sony ericsscons hebben dit ook dus ging ik ervan uit dat deze het ook heeft.

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Je hebt toch een boekje bij die telefoon gehad? Lees dat eens eerst voordat je op alle knoppen gaat zitten rammen.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

nu heeft een vriendin van mij gewoon de zwarte, zij kan bij haar telefoon een trilling krijgen in de toetsjes ik heb alles geprobeerd maar bij mij krijg ik het niet voor elkaar
Dat is volgens mij een thema (Menu >> Instellingen >> Display >> Thema's).
Je zult op een of andere manier aan hetzelfde thema moeten zien te komen als je vriendin. Dan zal je toestel waarschijnlijk ook trillen.
En dit is waarschijnlijk niet iets dat in de handleiding zal staan, Gizmo©.

Gesloten