Na een aantal mislukte faxpogingen toch maar contact opgenomen met KPN wat er aan de hand is. Zij melden dat ik mijn provider moet bellen waarop ik zeg dat KPN dat is. Zij beweren dat dit niet zo is, dat ik al heel lang een andere provider heb(???????), maar zij mogenvan de opta niet zeggen wie het dan wel is.... Punt 1. ik heb mij nooit opgegeven om via een andere provider te bellen sterker nog; ik zou graag willen weten om welke provider het gaat want zo lang ik dit niet weet kan ik niet bellen, internetten of faxen want ik weet de prefix niet.
Punt 2 ik heb nog nooit een andere factuur ontvangen dan die van KPN .
Wie herkent dit en hoe is dit op te lossen. Al met al ben ik hier vandaag al een hele dag mee bezig. [/i]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spontaan een andere telefoonprovider
Re: Spontaan een andere telefoonprovider
IK zit zelf in de telecom, ik wordt betaald voor klantbehoud en klanttevredenheid dus als klanten van mij om wat voor reden dan ook willen opzeggen doe ik dat graag persoonlijk voor ze.
Bel het gratis nummer 0800-1273 toets daarna optie 3 om alle instellingen te verwijderen en je belt weer via de KPN.
Wel vaag dat je ongewenst met een andere provider belt, je kan de OPTA inschakelen, die kunnen deze provider aanpakken want dit kan natuurlijk niet.
Met vriendelijke groet,
bas
[email protected]
Bel het gratis nummer 0800-1273 toets daarna optie 3 om alle instellingen te verwijderen en je belt weer via de KPN.
Wel vaag dat je ongewenst met een andere provider belt, je kan de OPTA inschakelen, die kunnen deze provider aanpakken want dit kan natuurlijk niet.
Met vriendelijke groet,
bas
[email protected]
Re: Spontaan een andere telefoonprovider
Aardig van je deze service, zie je vandaag de dag niet vaak meer!
groetjes
joyce
groetjes
joyce