LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPOOKFACTUREN DUTCHTONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
j.Uffink

SPOOKFACTUREN DUTCHTONE

Ongelezen bericht door j.Uffink »

Hallo,

Wie krijgt net als ik facturen waarbij je voor de gratis helpdesk moet betalen.
En nu daagt Dutchtone mij ook nog eens voor de rechter!
Wie o wie?

Vincent

Re: SPOOKFACTUREN DUTCHTONE

Ongelezen bericht door Vincent »

Ik word ook voor de rechter gedaagd voor een factuur uit het jaar 2000. Nooit gebeld maar toch facturen. Ik laat het voorkomen.

De Graaf

Ongelezen bericht door De Graaf »

had perongeluk het knopje aanmelden ingedrukt wat zij aannamen abonnement ik vroeg alleen informatie aan kreeg een rekening voor aansluitkosten heb gebeld moest wel betalen dus niet voor een vel papier heb nu een aangetekende brief gestuurd voor kosteloos annnuleren maar afwachten vind het maar bespottelijk iedereen kan toch een foutje maken

egon

Ongelezen bericht door egon »

ik word niet voor de rechte gedaagd maar kreeg eind januari een telefoontje van DUTCHTONE dat ik nog openstaande rekeningen had uit het, ja let op mensen uit het JAAR 1999 en daar gaan ze in 2003 over bellen, nou ze kunnen bij mij de pot op ik betaal ze geen rooie cent, laat ze eerst maar eens het bewijs sturen dat ik dat heb open staan, ik heb niks te bewijzen maar hun des te meer, heb mijn afschriften na gekeken en alles klopt tot nu toe.

Egon

Gesloten