Ik krijg iedere maand een rekening van mijn kpn telefoon.
Waar ik volgens hun per maand 300 sms verstuur (heb al pijn in me duim bij de gedachte) en 50 keer een uur naar mobiele nummers bel!!!!
Als ik een specificatie van deze rekeningen aanvraag blijken opeens dat alle nummers waar ik naar toe gebeld zou hebben geschermd zijn, en als ik de nummers bel die wel zichtbaar zijn, krijg ik iemand aan de lijn die ik helemaal, of nog erger "t nummer is niet eens in gebruik!!"
Op die specificatie moet je dan aangeven wat niet klopt en dat opsturen naar de klantenservice ( maar hoe kan je nou iets aankruisen wat niet klopt als er geen eens nummers bij staan).
Wie o wie heeft hier een oplossing voor, of beter wie heeft hier nog meer last van, laat ff een berichtje achter.
Joyce
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spookrekeningen van kpn mobile
Re: spookrekeningen van kpn mobile
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met T-Mobile.Ik heb net een nieuw abbonement bij ze afgesloten en na 5,5 dagen bellen word er een voorschot van mij geeist.Ik zou talloze 0900-nummers en heel veel nationaal hebben gebeld terwijl dat niet het geval is.En hulp van de klantenservice?vergeet het maar!!!
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
Ik weet ook niet wat ik moet doen.
als jij hebt getekend voor een 1 maandelijkse betaling hoef je ze dat voorscot niet te geven!ik zou als t nodig er dan ook gewoon een recht zaak van maken, want je hebt immers niet voor niks getekend toch!?!?
Ook ik kreeg een spookrekening van 87, 00 euro waarvan 29, 00 euro te veel was gerekend. Ik bellen en kreeg donderdag 9 oktober gelijk van die mevrouw en ik word vrijdag 10 oktober gebeld dat waar ik het lef van had om mijn rekening min het teveel betaalde over te maken.
Ik kan me hier zo kwaad over maken.
2e geval.
Ik heb ik januari mijn abonnement verlengt met een jaar.(ik moest nog een jaar)Dit betekent dat ik in Januari 2005 van mijn abonnement af zou zijn, maar wat blijkt nou ik ben pas in 2006 van mijn abonnement af.Dit klopt ook al niet.
3e geval
Er werd mij gezegd dat mijn oude abonnement niet meer bestond en ik over moest op een hi profile 30 van 30.00 euro en dat dit het goedkoopste was, nu blijkt dat er ook een hi profile 20 van 20.00 euro bestaat, dit is ook niet tegen me gezegd.
Weten jullie of ik tussentijds zonder te veel kosten mijn rekening kan opzeggen (ik heb een bijstanduitkering)
PTT mobile ik heb het helemaal met jullie gehad
Ik kan me hier zo kwaad over maken.
2e geval.
Ik heb ik januari mijn abonnement verlengt met een jaar.(ik moest nog een jaar)Dit betekent dat ik in Januari 2005 van mijn abonnement af zou zijn, maar wat blijkt nou ik ben pas in 2006 van mijn abonnement af.Dit klopt ook al niet.
3e geval
Er werd mij gezegd dat mijn oude abonnement niet meer bestond en ik over moest op een hi profile 30 van 30.00 euro en dat dit het goedkoopste was, nu blijkt dat er ook een hi profile 20 van 20.00 euro bestaat, dit is ook niet tegen me gezegd.
Weten jullie of ik tussentijds zonder te veel kosten mijn rekening kan opzeggen (ik heb een bijstanduitkering)
PTT mobile ik heb het helemaal met jullie gehad
Joyce: fout. Lees de algemene voorwaarden van de providers maar eens door. Allemaal hebben ze bepalingen erin staan dat ze een borgsom danwel voorschot mogen eisen als er veel wordt gebeld.