| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Steelt Vodafone??
-
sabrina1981
Steelt Vodafone??
Hallo,
Tot mijn verbazing zie ik dat ik data verbruik...erg vreemd aangezien ik de instellingen voor internetten op mijn mobiel niet heb geïnstalleerd, uitgeschakeld heb in mijn instellingen en alleen gebruik maak van (gratis) wifi netwerken!!!
Ik voel me aardig gePIEEEEEEEPT zeg maar!
Wie heeft hier nog meer last van??
Tot mijn verbazing zie ik dat ik data verbruik...erg vreemd aangezien ik de instellingen voor internetten op mijn mobiel niet heb geïnstalleerd, uitgeschakeld heb in mijn instellingen en alleen gebruik maak van (gratis) wifi netwerken!!!
Ik voel me aardig gePIEEEEEEEPT zeg maar!
Wie heeft hier nog meer last van??
-
witte angora
Re: Steelt Vodafone??
Hoi Sabrina, je kunt even naar een Vodafone winkel lopen, of de klantenservice bellen, en vragen of ze de internetmogelijkheid via je abonnement uit willen schakelen. Dat is de enige manier om zeker te weten dat je door Vodafone niet verrast wordt met allerlei nota's voor datagebruik omdat het toestel zelf evengoed nog contact zoekt.
witte angora schreef:Hoi Sabrina, je kunt even naar een Vodafone winkel lopen, of de klantenservice bellen, en vragen of ze de internetmogelijkheid via je abonnement uit willen schakelen. Dat is de enige manier om zeker te weten dat je door Vodafone niet verrast wordt met allerlei nota's voor datagebruik omdat het toestel zelf evengoed nog contact zoekt.
Vodafone verrast je niet, jezelf laat dit toe en stelt daarna de vraag : Steelt Vodafone ???
-
witte angora
Nee, als je een abonnement hebt met alleen bellen en sms ga je er van uit dat je geen kosten hebt voor internetten. Dat blijkt dus niet te kloppen, vandaar het verrassingseffect, als je dat niet verwacht. Alleen als je door Vodafone zelf de mogelijkheid van internetten laat uitschakelen weet je zeker dat je geen internetkosten zult krijgen. Dat moet je alleen net even weten.Har06 schreef:witte angora schreef:Hoi Sabrina, je kunt even naar een Vodafone winkel lopen, of de klantenservice bellen, en vragen of ze de internetmogelijkheid via je abonnement uit willen schakelen. Dat is de enige manier om zeker te weten dat je door Vodafone niet verrast wordt met allerlei nota's voor datagebruik omdat het toestel zelf evengoed nog contact zoekt.
Vodafone verrast je niet, jezelf laat dit toe en stelt daarna de vraag : Steelt Vodafone ???
heeft niks met stelen te maken.
Mja,dat wordt hier erg graag en snel geroepen.
Bestolen,opgelicht enz enz enz
Mja,dat wordt hier erg graag en snel geroepen.
Bestolen,opgelicht enz enz enz
-
witte angora
Het is gewoon een manier van communiceren die geen schoonheidsprijs verdient. Maar als je dit eenmaal weet, vergeet je het niet zo gauw meer.
witte angora schreef:Het is gewoon een manier van communiceren die geen schoonheidsprijs verdient. Maar als je dit eenmaal weet, vergeet je het niet zo gauw meer.
internet blokkeren moet jezelf via de klantenservice regelen, dit is toch inmiddels algemeen bekend.
Veel zg beduffelde zijn via de verkooppraatjes van de winkels erin getuind
Ne Har06, heeft niks met verkooppraatjes te maken
Typisch, want eigenlijk wil ik dus precies hetzelfde vragen alleen dan over de storing van afgelopen maand.
Woon net naast Rotterdam en ja heb een week geen internet gehad, 5 dagen niet kunnen smssen en bellen minimaal 5 dagen, maar bel niet zoveel.
Nu check ik vanmorgen mijn telefoonrekening over de maand april en terwijl ik een week niet op internet kon is er wel dagelijks mb gebruikt, claimt mijn telefoonrekening.
Dat is oplichterij. Er is zelfs zoveel afgeschreven in die week dat ik de laatste 5 dagen van de maand april mijn internet op afgesloten om niet over mijn bundel heen te gaan.
Ben ik de enige of zijn er meer slachtoffers?
Woon net naast Rotterdam en ja heb een week geen internet gehad, 5 dagen niet kunnen smssen en bellen minimaal 5 dagen, maar bel niet zoveel.
Nu check ik vanmorgen mijn telefoonrekening over de maand april en terwijl ik een week niet op internet kon is er wel dagelijks mb gebruikt, claimt mijn telefoonrekening.
Dat is oplichterij. Er is zelfs zoveel afgeschreven in die week dat ik de laatste 5 dagen van de maand april mijn internet op afgesloten om niet over mijn bundel heen te gaan.
Ben ik de enige of zijn er meer slachtoffers?
Laatst gewijzigd door esme42 op 10 mei 2012 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je klantenservice niet voor nodig. Gewoon het profiel verwijderen in je telefoon. Zie handleiding.Har06 schreef:witte angora schreef:Het is gewoon een manier van communiceren die geen schoonheidsprijs verdient. Maar als je dit eenmaal weet, vergeet je het niet zo gauw meer.
internet blokkeren moet jezelf via de klantenservice regelen, dit is toch inmiddels algemeen bekend.
Veel zg beduffelde zijn via de verkooppraatjes van de winkels erin getuind