| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stilzwijgende verlenging(?) zakelijk thuisbellen kpn
stilzwijgende verlenging(?) zakelijk thuisbellen kpn
Heeft iemand dit aan de hand gehad, of weet of dit wel mag?
Is dit nog des 2011?
Stap over naar alles-in-1 van ziggo, die mijn telefoon ook zou opzeggen.
Blijkt dat KPN mij in november een brief gestuurd zou hebben, waarin mij meegedeeld zou zijn, dat ze per 1 januari 2011, met mij stilzwijgend een jaarcontract aangaan, met het abbonnement wat ik heb.
Drie maanden opzeg termijn ( dus 3 maanden voordat het jaarcontract afloopt, niet tussendoor )
Nou heb ik die brief nooit gezien. Waarom zou ik een jaarcontract met hun aangaan?
Voordeel? 2% op de belkosten. Nou daar ga je echt een jaarcontract als zzp-er voor aan. Dat zou mij 2 euro per rekening schelen.
En ik realiseer mij nu, dat als zij mij inderdaad zoals ze beweren in november daarover bericht zouden hebben, ik niet eens drie maanden had om het af te zeggen.
En contract loopt van aug 2010 tot aug 2011.
Ik ga er niet dood aan, ook niet failliet, maar vind dit soort zaken wel heel erg vreemd.
En dat voor een heel trouwe kpn klant. KPN kent zijn klanten niet.
Is dit nog des 2011?
Stap over naar alles-in-1 van ziggo, die mijn telefoon ook zou opzeggen.
Blijkt dat KPN mij in november een brief gestuurd zou hebben, waarin mij meegedeeld zou zijn, dat ze per 1 januari 2011, met mij stilzwijgend een jaarcontract aangaan, met het abbonnement wat ik heb.
Drie maanden opzeg termijn ( dus 3 maanden voordat het jaarcontract afloopt, niet tussendoor )
Nou heb ik die brief nooit gezien. Waarom zou ik een jaarcontract met hun aangaan?
Voordeel? 2% op de belkosten. Nou daar ga je echt een jaarcontract als zzp-er voor aan. Dat zou mij 2 euro per rekening schelen.
En ik realiseer mij nu, dat als zij mij inderdaad zoals ze beweren in november daarover bericht zouden hebben, ik niet eens drie maanden had om het af te zeggen.
En contract loopt van aug 2010 tot aug 2011.
Ik ga er niet dood aan, ook niet failliet, maar vind dit soort zaken wel heel erg vreemd.
En dat voor een heel trouwe kpn klant. KPN kent zijn klanten niet.
-
HTCHenk007
Re: stilzwijgende verlenging(?) zakelijk thuisbellen kpn
Een beetje tegenstrijdig eerst heb je geen brief ontvangen en later wel bericht? Maar hoe je bericht ontvangen?
Ik vermoed dat er in jou eigen administratie ook niet iets klopt.
Ik vermoed dat er in jou eigen administratie ook niet iets klopt.
ik kreeg vorige week bericht van KPN wegens het afzeggen van Ziggo en het weer annuleren door Ziggo bericht van KPN dat zij mij in november vorig jaar een brief gestuurd zouden hebben.
In deze brief werd mij dus verteld dat ik een jaarcontract zou hebben.
In deze brief werd mij dus verteld dat ik een jaarcontract zou hebben.
-
Pareltje31
werk zelf bij een provider en kreeg net een klant die had hetzelfde, die is nu aan het bellen met KPN heeft ook in november niets gehad, laat het zo weten
-
Pareltje31
klant heeft net gebeld blijkt in de brief te staan dat er nog kosteloos tot 5-4-2011 opgezegd kan worden? Wij gaan nummer overnemen dus ben benieuwd wat KPN dan doet
Pareltje, Inderdaad, ik neem de brief nu ook weer door, en in de laatste alinea staat inderdaad, dat als het toch niet overeenkomt met mijn wensen ik tot 5 april 2011 de tijd heb om op te zeggen.
Ik ga morgen (woensdag) bellen.
Ziggo vertelde mij, dat zij de overname niet konden regelen met KPN, omdat ik een jaarcontract had. Ik ben benieuwd hoe dat jou vergaat voor jouw klant.
Wel mooi van de KPN dat ze een ontsnappingsclausule hebben ingebouwd.
Toch moet ik nu stappen ondernemen, om iets niet te willen.
Wie dit leest in het forum, zit nu vast aan een jaarlijkse betaling aan mij, met een opzegtermijn van drie maanden, of u moet mijn helpdesk bellen als u dit niet wilt.
Ik zal morgen ook even afloop hierbij zetten om dit onderdeel volledig te maken.
Bedankt Pareltje dat je mij erop wees de brief nog eens goed door te nemen.
Ik ga morgen (woensdag) bellen.
Ziggo vertelde mij, dat zij de overname niet konden regelen met KPN, omdat ik een jaarcontract had. Ik ben benieuwd hoe dat jou vergaat voor jouw klant.
Wel mooi van de KPN dat ze een ontsnappingsclausule hebben ingebouwd.
Toch moet ik nu stappen ondernemen, om iets niet te willen.
Wie dit leest in het forum, zit nu vast aan een jaarlijkse betaling aan mij, met een opzegtermijn van drie maanden, of u moet mijn helpdesk bellen als u dit niet wilt.
Ik zal morgen ook even afloop hierbij zetten om dit onderdeel volledig te maken.
Bedankt Pareltje dat je mij erop wees de brief nog eens goed door te nemen.
-
Pareltje31
zodra ik iets weet van de nummerportatie zal ik dit melden. Zou goed moeten gaan maar je weet het nooit
Heb gebeld met KPN. Mijn stilzwijgende jaarcontract is van de baan.
Wel blijk ik een opzegtermijn van drie maanden te hebben. Het zal zo zijn.
De medewerkers van de KPN hebben mij geadviseerd over +/- twee weken weer contact met Ziggo op te nemen voor nummer-overname, administratieve redenen.
Volgens hun zou Ziggo dan de overgang kunnen regelen, ook al zit daar een vertraging in van 3 maanden.
Misschien, Pareltje, heb je wat aan deze informatie.
Ik kijk vandaag ook nog even hoe het u vergaat.
even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen kpn. Deze actie vind ik niet geslaagd.
Wel blijk ik een opzegtermijn van drie maanden te hebben. Het zal zo zijn.
De medewerkers van de KPN hebben mij geadviseerd over +/- twee weken weer contact met Ziggo op te nemen voor nummer-overname, administratieve redenen.
Volgens hun zou Ziggo dan de overgang kunnen regelen, ook al zit daar een vertraging in van 3 maanden.
Misschien, Pareltje, heb je wat aan deze informatie.
Ik kijk vandaag ook nog even hoe het u vergaat.
even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen kpn. Deze actie vind ik niet geslaagd.
-
Pareltje31
als ze eerst zeggen je mag tot 5-4-11 kosteloos opzeggen en dan nu 3 maanden opzegtermijn zijn ze niet goed bezig.
het zou heel goed zijn als "hogeren en beleidsmakers" binnen een bedrijf, verplicht een dagje per week op de helpdesk gaan zitten. Op die manier krijgen ze een duidelijk beeld van de vragen die de klant heeft over maatregelen die een bedrijf neemt, en ook eens merken dat diezelfde maatregelen woede kan veroorzaken bij de klant. Die woede mag de helpdesk medewerker opvangen.
3 maanden opzegtermijn, het zal ergens in het systeem staan, waar zijn de mensen die daar een beslissing over kunnen nemen?
Helpdesks zijn een mooi goed, maar de mensen aldaar zijn wel afhankelijk van een goed informatie systeem en dat is niet altijd het geval volgens mij.
3 maanden opzegtermijn, het zal ergens in het systeem staan, waar zijn de mensen die daar een beslissing over kunnen nemen?
Helpdesks zijn een mooi goed, maar de mensen aldaar zijn wel afhankelijk van een goed informatie systeem en dat is niet altijd het geval volgens mij.
Dat is juridisch niet per brief te regelen. Men kan wel in de algemene voorwaarden zetten dat een overeenkomst die verloopt met een bepaalde termijn stilzwijgend verlengt. En als service kan men dan een brief sturen.gdruiven schreef:Blijkt dat KPN mij in november een brief gestuurd zou hebben, waarin mij meegedeeld zou zijn, dat ze per 1 januari 2011, met mij stilzwijgend een jaarcontract aangaan, met het abbonnement wat ik heb.
-
Pareltje31
denk ik laat het je meteen even weten voor mijn klant is de nummerportatie zonder problemen gelukt
ok, dank u Pareltje. Ik geef het door aan Ziggo helpdesk. Ik zou willen dat u de telefoon op nam
dan had ik een kortere weg te gaan.
-
Pareltje31
dank voor het compliment, gelukkig werk ik bij niet zo,n grote provider en kunnen we veel service bieden, vind ik ook erg belangrijk voor mijn klantengdruiven schreef:ok, dank u Pareltje. Ik geef het door aan Ziggo helpdesk. Ik zou willen dat u de telefoon op namdan had ik een kortere weg te gaan.
Benieuwd hoe Ziggo dit gaat aanpakken
Om het dan af te ronden.
Stilzwijgend overeengekomen jaarcontract kon inderdaad nog opgezegd worden. Dankzij tips alhier.
Telefoonnummer is overgezet.
Hoe het nu zit met die 3 maanden opzeg termijn waar ik blijkbaar aan vast zit, weet ik niet, maakt me ook niet zoveel uit.
bedankt forum
Stilzwijgend overeengekomen jaarcontract kon inderdaad nog opgezegd worden. Dankzij tips alhier.
Telefoonnummer is overgezet.
Hoe het nu zit met die 3 maanden opzeg termijn waar ik blijkbaar aan vast zit, weet ik niet, maakt me ook niet zoveel uit.
bedankt forum