Ik heb ongeveer 1 jaar geleden een HTC Diamond 2 gekocht voor zo'n 50 euro in combinatie met een 2-jarig HI contract. Opzich een prima toestel, maar er kwam al snel stof onder het scherm wat ik niet vind kunnen bij een telefoon die normaal gesproken zo'n 450 euro kost.
Omdat ik mijn telefoon niet kon missen heb ik het pas in september opgestuurd en na een week kreeg ik het netjes schoongemaakt terug. Echter binnen een paar maanden zat er weer stof onder. Ik kon mijn telefoon weer niet missen en heb het pas 3 weken geleden opnieuw opgestuurd. Na een week weer netjes terug ontvangen, maar nu (1,5 week later) zie ik alweer stof onder het scherm komen.
Drie keer dus dezelfde klacht. Ik ben van plan om morgen weer contact op te nemen met HTC, maar het opnieuw opsturen van mijn toestel zie ik niet meer zitten. Het probleem wordt toch niet opgelost! Wat zijn mijn rechten nu als consument? Ik heb weleens gehoord dat 3x hetzelfde defect = omruilen van het toestel. Klopt dit?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stof onder scherm van HTC Diamond 2
Re: Stof onder scherm van HTC Diamond 2
stof onder je schermpje is GEEN defect! Toestel doet het nog.....
Claim is kansloos. Nokia had dat probleem ook, hoor je niemand over.
Claim is kansloos. Nokia had dat probleem ook, hoor je niemand over.
Re: Stof onder scherm van HTC Diamond 2
Dat klopt, maar het is wel iets wat niet zou mogen gebeuren?