LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing Internet telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Guardian

Storing Internet telefonie

Ongelezen bericht door Guardian »

Ik zou een willen weten of er mensen zijn die gebruik maken van Tiscali-Telefonie en of daar storingen van bekent zijn?

Wij zijn al geruime tijd aangesloten bij Tiscali. Na het omzetten van onze telefoon van KPN naar Tiscali hebben wij niets anders dan problemen met onze telefoon aansluiting. :evil:

Sja....

Re: Storing Internet telefonie

Ongelezen bericht door Sja.... »

hallo,

Ik bel ook via tiscali, maar wel als 2de lijn. Ik heb ook mijn kpn aansluiting nog.
En ja, het komt voor dat de lijn wegvalt of dat hij stoort. Maar uit uw verhaal begrijp ik dat u alleen nog via Tiscali belt. Dat is erg jammer, omdat er vaker voor is gewaarschuwd, nog niet alleen afhankelijk te zijn van een telefoonlijn via het net, omdat het nog geen feilloos systeem is. Internet wil ook nog wel eens haperen als het erg druk in op de lijn/server of hoe dat dan ook mag heten. En dat heeft dus het zelfde effect als u belt. Men verwacht in de toekomst wel verbetering, maar daar heeft u nu natuurlijk niet zo veel aan.

Suc6.

Sja...

modem resetten wil ook nog wel eens helpen

Guardian

He Saja, Modem resetten helpt niet. andere moden, doormeten enz enz.
Boze mailtjes (werken ook niet) ?????

Sja....

Ongelezen bericht door Sja.... »

Heb je het volgende email adres gebruikt??
[email protected] -----> is het e-mailadres van de directeur, mogelijk krijg je hier wel bericht terug...

suc6
Sja...

Guardian

Oké

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

reset de modem door de spanning er een aantal seconden er af te halen.

anders wordt het toch echt de huid van de klantenservice vol schelden.

Gesloten