LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] straatverkoop

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Boy

straatverkoop

Ongelezen bericht door Boy »

Wie kent het niet, je loopt op je gemak door de stad, word je om de 50 meter aangesproken door flyerteams of straatverkopers....ik vind dat zo irritant :evil: , het zijn verkopers van de meest uit een lopende produkten, maar meestal telefoon of internetaanbieders, ik ga dus echt nooit een gesprek aan.

Dilbert29

Re: straatverkoop

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee je zou wel gek wezen ook. Als je je rotzooi op straat moet aanbieden dan heb ik er al geen vertrouwen meer in.

Werd laatst zelfs aangesproken of ik een of ander moslim doel wilde sponsoren. Nou ik dacht het niet dus he......

Flierp

Ongelezen bericht door Flierp »

Zo vroeg zo'n dwaas eens aan mij of ik ook tegen dierenmishandeling was... waarop ik antwoorde dat ik een voorstander van dierenmishandeling ben...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het ook een ramp, het word ook erger en erger en de manier van aanspreken word steeds aggresiever bah bah en nog eens bah!

Gast

ik kan er ook niet tegen ! net als telefoon terreur ook zo iets ! :evil:

straatverkoop

Ongelezen bericht door straatverkoop »

kan iedereen die hier ook last van heeft of zich aan ergert, even contact opnemen met de redactie. [email protected]

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

hoezo last??

je kan toch nee zeggen en doorlopen?!

net zoals je nee kan zeggen en ophangen, toch...

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wat ze me ook aanbieden iik ben altijd voor of tegen, afhankelijk wat er van toepassing is. Zijn ze meteen uitgepraat.

Gast

LAST ja, het is gewoon super iri als een wildvreemde je de doorgang min of meer verspert om vervolgens met een smoesje een gesprek te beginnen over de meest uiteenlopende rommel!

ratjetoe

Ongelezen bericht door ratjetoe »

Ik zou het volgende doen als ik die lui zou tegenkomen: gewoon vragen of ze zich kunnen legitimeren met een vergunning. En dan de vraag ook nog een beetje luidruchtig stellen, zodat iedereen kan meegenieten.

Gast

Het ergste vind ik 's ochtends vroeg in de trein worden lastig gevallen door junks of muzikanten. Het is al irritant genoeg maar 's ochtends moet je echt ********

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Zit je net in de trein met je krantje en je koffie, komt er weer zo'n zeikerd langs die om geld bedelt of een zigeunerorkest met zeer valse muziek.

Val me niet lastig met die onzin als ik net uit mijn bed kom.

Gast

dildo29

Dus

Ongelezen bericht door Dus »

Ik zou het volgende doen als ik die lui zou tegenkomen: gewoon vragen of ze zich kunnen legitimeren met een vergunning. En dan de vraag ook nog een beetje luidruchtig stellen, zodat iedereen kan meegenieten.
En dan als het goed hebben ze allemaal een vergunning.

DDD

Ongelezen bericht door DDD »

je wordt moe van dit gemiereneuk....zeg gewoon nee en loop door of kijk ze vies aan...het is gewoon werk dat ze doen en niet als dat gebedel overal vandaag

Juice Promotions

Ongelezen bericht door Juice Promotions »

Straatverkoop is voor ons bedrijf een zeer succesvolle verkoopmethode. Zolang de regels het toestaan en de opbrengsten hoger zijn dan de kosten zal er zeker straatverkoop blijven bestaan.

Steeds meer vooraanstaande bedrijven ontdekken de kracht van straatverkoop. Wij verwachten dat het aantal straatverkopers voorlopig alleen maar zal toenemen.

Goede straatverkopers herkennen hun doelgroep en komen met interessante aanbiedingen voor de mensen die ze aanspreken. Zonder een goed product en/of een goede aanbieding zal een product dan ook niet lang worden aangeboden via straatverkoop.

mvg,
Promotiebureau Juice Promotions
www.juicepromotions.nl

Gast

Onvoorstelbaar dat je iets koop van iemand die je lastig valt op straat. Ze zouden jou moeten betalen voor de tijd die je aan ze verdoet.

Tip aan iedereen, luister niet loop door en koop niets. En hang de telefoon op. Luister nooit naar hun aangeleerde ja-maar paartjes. Als je het echt zou willen hebben, was je vast al op het idee gekomen.

En pas vooral op met telefoons op straat. Vaak illegaal.

Gesloten