| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stralen Motorola GSM's teveel?
Stralen Motorola GSM's teveel?
Volgens dit artikel staan de Motorola's bovenaan in de lijst van GSM's met een te hoge straling: http://paulstamatiou.com/2006/06/04/cel ... -to-avoid/
Re: Stralen Motorola GSM's teveel?
Leuk en wat wil dat zeggen dan? Krijgen we nu dezelfde fabels te horen als rondom UMTS masten?
Mobieltjes stralen, draagbare telefoons stralen, ja dat klopt allemaal. Maar het is pas schadelijk als je 24 uur per dag aan de telefoon hangt en dat doet geen mens volgens mij.
Mobieltjes stralen, draagbare telefoons stralen, ja dat klopt allemaal. Maar het is pas schadelijk als je 24 uur per dag aan de telefoon hangt en dat doet geen mens volgens mij.
ja en magnetrons stralen. je tv straalt je radio en zelfs de ZON!!!
damn.. wat loopt iedereen toch te miepen over die straling...
als je er niet tegen denkt te kunnen ga gewoon midden in het oerwoud wonen en ga koken op een zelf gemaakt vuurtje... heb je der ook geen last van!!!
damn.. wat loopt iedereen toch te miepen over die straling...
als je er niet tegen denkt te kunnen ga gewoon midden in het oerwoud wonen en ga koken op een zelf gemaakt vuurtje... heb je der ook geen last van!!!
Kheb mijn vriendin een kadootje gegeven.
Ze stond te STRALEN van blijdschap!
Ze stond te STRALEN van blijdschap!
Ha ha ik krijg nu eens visioenen van mensen met van die aluminiumfolie hoedjes op enzo. Alles wat je ziet straalt op een bepaalde manier straling uit, daar moeten we allemaal niet zo moeilijk over doen.