LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T for Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
patries

T for Telecom

Ongelezen bericht door patries »

Nadat ik een nieuw Sonyericsson t 630 toestel had uitgekozen bij een nieuw T-Mobile overeenkomst voor twee jaar kwam ik thuis met de kat in de zak! Het toestel deugde niet! Elke keer als ik bel of gebeld wordt krijgt de andere kant van de lijn een storende toon te horen . Of ik sta te douchen??
Nee het is is mijn nieuwe telefoon ik heb hem net 2 dagen.
Dus terug naar de winkel van T for Telecom .. er staat tenslotte dat je binnen 8 dagen mag omruilen. Maar het is zondag en de winkel op het Zuidplein in Rotterdam is gesloten!! Dus wachten tot maandag. Toen ik de verkoper aansprak dat mijn telefoon het niet goed deed belde hij mij even op .. en ja hoor je hebt gelijk.. het lijkt wel of je onder de douche staat vreselijk!!
Voordat deze verkoper uitgesproken is komt er een andere verkoper bij en die zegt nee we ruilen het toestel mooi niet om.. kan ik het straks uit mijn eigen zak gaan betalen!! Het toestel heeft schade .. dus we ruilen niet om !! We kunnen het toestel voor je repareren.. je bent je toestel minimaal twee weken kwijt en ... nee je krijgt geen leen toestel !!
Nadat ik teleurgesteld met de telefoon en de doos de winkel verliet. Heb ik t Mobile en de klanten service van T for Telecom gebeld . Die konden allebei niks voor mij doen. De laatste zei zelf.. als de winkel zegt dat je niet kan ruilen kan ik weinig voor je doen sorry ..
Zit ik hier met een deffect toestel die ik nu toch maar moet laten repareren tegen mijn zin in en tenslotte ook nog twee weken moet missen want mijn vorige toestel was kapot vandaar dit nieuwe toestel. En dat terwijl ik zo aardig geholpen ben bij het aanschaffen van mijn nieuwe toestel. :(

budje

Re: T for Telecom

Ongelezen bericht door budje »

Ze lijken vriendelijk, maar wanneer je hebt betaald dan moet je niet veel van ze verlangen helaas....

jaja

Ongelezen bericht door jaja »

ik heb wel gelijk een nieuwe gekregen ben prima geholpen met mijn t630

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maar was het toestel, zoals de verkoper zei, beschadigd of niet?

jaja

er zaten wel wat gebruikers sporen op ja !!!

tummy

Ongelezen bericht door tummy »

ik heb zelf op de reparatieafdeling van t mobile(aan de telefoon) gewerkt en je hebt recht op n goed werkend toestel daar betaal je tenslotte ook voor
waneer je n toestel hebt dat beschadigd of kapot is kan je t toestel op laten halen door t mobile en dan word ie gerepareerd je bent hem dan 2 weken kwijt das ook waar
je krijgt alleen een leen toestel waneer je daarvoor een verzerking afsluit bij de aankoop van het toestel
t is allemaal krom en scheef die mesnen bij t for telecom zijn niet wijs dat ze je niet vertellen over dat het toestel gerapeerd kan worden door t mobile
ik zou gewoon nog n keer bellen en vragen want je hebt een abo van 2 jaar dus ook garantie
beeldscherm defecten vallen daar niet onder (garantie)
maar die heb je niet dus moeten ze het gewoon ophalen en laten repareren waardoor je je toestel dus wel 2 weken kwijt bent

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

er zaten wel wat gebruikers sporen op ja !!!
Dan vraag ik me af waarom je het toestel niet meteen weer even netjes in de doos hebt gedaan ofzo totdat je ermee terug bent geweest. Je snapt toch zelf ook wel dat ze geen beschadigd toestel terug kunnen nemen?

jaja

dat heb ik ook gedaan en netjes ene nieuwe gekregen :?

tft

Ongelezen bericht door tft »

dat doen die mensen bij t niet want die hebben een eigen technische dienst en daar hadden ze het toestel heen moeten sturen zo werkt het.

jorisp900

Ongelezen bericht door jorisp900 »

nog een reden dus om niet naar de t for teletubbies te gaan

jaja

t for teletubbies alleen mensen die bij de belco werken zeggen dat !!!!!!!!!!

jorisp900

Ongelezen bericht door jorisp900 »

respect jaja dat je dit weet ,geeft mij het vermoeden dat je zelf bij de bc werkt

geetje

Ongelezen bericht door geetje »

Ik heb een mooi klein gsmetje (wat een raar woord) van samsung. Ik ben erg erg tevreden mee, wilde alleen een handsfree setje voor in de auto. Was in de buurt van t for telecom en vroeg of ze die hadden, eerst zei de verkoper nee maar toen ik zelf keek vond ik er wel een die geschikt was voor mij.
Om te kijken of het paste stopte de verkoper het plugje in mijn toestel.
Dat ging moeilijk dus hij ramde het er ff in. Later ontdekte ik dat door dat brute geweld ik alleen nog maar mèt het setje kon bellen om dat er in de telefoon iets was blijven hangen wat er alleen maar uit kwam als de telefoon open gemaakt werd.En dat moest gedaan worden . Ik heb gebeld met mijn klacht en het antwoord was, ja daar doen wij niets aan dat zal U zelf wel gedaan hebben.
Nooit meer naar t for t. dus.
Dom dom ik laat me verleiden door een advertentie als je in de ochtend een samsung e 600 koopt bij t....juist, dan krijg je er gratis een datakabel bij. Kom ik in die winkel, staan er 2 mensen. Een verkoper met een gezicht als een oorwurm. Een verkoopster die haar kunstnagels aan het bijveilen was.
Goedenmorgen zei ik, ja zei de oorwurm. nou om een lang verhaal kort te maken, de telefoon was niet leverbaar, de datakabel was een nepper, dus toch maar naar mn oude leverancier TELME/primafoon.

jaja

Dat ik dit weet is niet omdat ik bij de belco werk maar ik werk inderdaad in de telecom .....

jolanda_1963

Ongelezen bericht door jolanda_1963 »

Op 25 september sluit ik voor mijn dochter een abonnement af bij tfor telecom in Enschede. Daarbij wordt ons een infrarood ma-620 usb adapter geadviseerd. We konden hem tegelijk met het abonnement kopen met 10% korting. Later thuis zagen we dat deze korting niet is verrekend. Mijn dochter heeft de cd-rom thuis geïnstalleerd, maar kreeg geen kontakt met haar mobiele telefoon. Omdat er geen duidelijk handleiding bij zit, is ze meerdere keren bij de winkel geweest en kreeg telkens weer een ander advies, zoals het downloaden van een progamma en tijdelijk de firewall uit zetten. Ook over die 10% korting kreeg ze geen duidelijk antwoord, maar moest ze maar kontakt opnemen met de filiaalleider. Maar nog steeds komen we er niet uit hoe het werkt. Daarom ben ik samen met haar op 13 november naar de winkel gegaan en heb gesproken met de filiaalleider. Ik was zeer ontervreden over hoe het gelopen is en wilde het apparaat inleveren en mijn geld terug ontvangen. Daarop werd gezegd dat er geen geld terug werd gegeven, dus vroeg ik om een tegoedbon. Dit was ook niet mogelijk en het was te lang geleden. Maar als je steeds weer opnieuw met een ander advies naar huis wordt gestuurd en we dus niet in Enschede wonen, krijg je toch vanzelf die tijdsverschil. Ook over de 10% korting kreeg ik te horen dat de medewerker die ons die 10% had toegezegd er niet meer werkte en dat de filiaalleider er niet van op hoogte was dus we dat ook niet kregen. Op mijn vraag of dan iemand ons kon helpen met het installeren en hoe het werkt, kreeg ik te horen dat dat wel kon maar dat het mij €100,- per uur kostte. Kan dit geen service noemen. Voor mij dus geen t for telecom meer.

arnold88

Ongelezen bericht door arnold88 »

ze beweren vakkundig te zijn maar wat een onzin bedrijf dat T for Telecom.

Gesloten