Nee het is is mijn nieuwe telefoon ik heb hem net 2 dagen.
Dus terug naar de winkel van T for Telecom .. er staat tenslotte dat je binnen 8 dagen mag omruilen. Maar het is zondag en de winkel op het Zuidplein in Rotterdam is gesloten!! Dus wachten tot maandag. Toen ik de verkoper aansprak dat mijn telefoon het niet goed deed belde hij mij even op .. en ja hoor je hebt gelijk.. het lijkt wel of je onder de douche staat vreselijk!!
Voordat deze verkoper uitgesproken is komt er een andere verkoper bij en die zegt nee we ruilen het toestel mooi niet om.. kan ik het straks uit mijn eigen zak gaan betalen!! Het toestel heeft schade .. dus we ruilen niet om !! We kunnen het toestel voor je repareren.. je bent je toestel minimaal twee weken kwijt en ... nee je krijgt geen leen toestel !!
Nadat ik teleurgesteld met de telefoon en de doos de winkel verliet. Heb ik t Mobile en de klanten service van T for Telecom gebeld . Die konden allebei niks voor mij doen. De laatste zei zelf.. als de winkel zegt dat je niet kan ruilen kan ik weinig voor je doen sorry ..
Zit ik hier met een deffect toestel die ik nu toch maar moet laten repareren tegen mijn zin in en tenslotte ook nog twee weken moet missen want mijn vorige toestel was kapot vandaar dit nieuwe toestel. En dat terwijl ik zo aardig geholpen ben bij het aanschaffen van mijn nieuwe toestel.