Ik kreeg zins begin van mijn mobielabonnement elke maand op de 5e mijn bel/smsbundel en op de 15e van de werdt het geld van mijn rekening door telfort afgeschreven.
Vorig jaar schreef telfort(zonder aankondiging)plots op een andere datum het abonnementsgeld van mijn rekening en ik moest ook nog een paar emails naar telfort sturen voordat ik mijn factuurspecificatie kon inzien.
Op dit moment schrijft telfort weer op een andere datum(weer zonder aankondiging) het abonnementsgeld af van mijn rekening, maar dat pik ik niet!
Ik laat het steeds weer storneren door mijn bank.
Ik had gisteren(05-06-2010)al mijn sms/belbundel moeten ontvangen en op de site kan ik niet inloggen omdat telfort weer bezig is met onderhoudswerkzaamheden en er staat niet vermeld wanneer het weer mogelijk is om in te loggen.
Ik ben echt moe van T(H)ellfort, echt waar!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T(H)elfort!!!!!!
Re: T(H)elfort!!!!!!
wat maakt het uit wanneer ze het afschrijven?
Betalen moet toch wel en of het nou de 10e of de 20ste is maakt toch niet uit?
Dat u de status niet kunt inzien is onprettig.
-
seagoing racer2
Beste,
Het storneren van afgeboekte bedragen is niet verstandig, zie onderstaande alinea uit de algemene voorwaarden van Telfort :Ik laat het steeds weer storneren door mijn bank.
Als de Contractant ten onrechte een afgeschreven bedrag laat terugboeken of als de Contractant het verschuldigde bedrag niet heeft betaald volgens de manier die is omschreven
in artikel 7, is hij zonder verdere ingebrekestelling in verzuim.
8.2. Vanaf de datum waarop de Contractant in verzuim is, mag Telfort administratiekosten van € 12,50 in rekening brengen. Ook is Contractant administratie- en (buitengerechtelijke)
incassokosten verschuldigd ter grootte van de staffel incassokosten conform het percentage zoals opgenomen in Rapport Voorwerk II dan wel 15 % van het openstaande bedrag,
met een minimum van €35,-. Vanaf de vervaldatum van de rekening kan Telfort de Contractant één procent rente per maand of de wettelijke rente indien die hoger is, in rekening
brengen.
8.3. Telfort mag de Aansluiting buiten gebruik stellen en / of de Overeenkomst ontbinden zonder ingebrekestelling of mededeling als de Contractant:
a. de rekening niet betaalt binnen de termijn die Telfort heeft gesteld;
b. niet de zekerheid stelt die is omschreven in artikel 9;
c. de machtiging tot automatische incasso intrekt en/of de overboeking ongedaan maakt;
d. in geval van faillissement, (voorlopige) surséance van betaling, schuldsanering of onder curatelestelling.
Bij beëindiging van de Overeenkomst is Contractant verplicht de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst te voldoen waarbij Contractant geen
rechten kan ontlenen aan enige voorgaande toegekende kortingen.
Voor mij maakt het wel wat uit als ik mij aan mijn plicht moet houden en telfort dat niet doet.tiepmiep schreef:wat maakt het uit wanneer ze het afschrijven?
Wat ik doe is niet ontercht en buitendien heb ik tot nog toe met geen van die dingen te maken gehad die jij uit de algemene voorwaarde van telfort hier naar voren brengt.seagoing racer2 schreef:Beste,Het storneren van afgeboekte bedragen is niet verstandig, zie onderstaande alinea uit de algemene voorwaarden van Telfort :Ik laat het steeds weer storneren door mijn bank.
Als de Contractant ten onrechte een afgeschreven bedrag laat terugboeken of als de Contractant het verschuldigde bedrag niet heeft betaald volgens de manier die is omschreven
in artikel 7, is hij zonder verdere ingebrekestelling in verzuim.
8.2. Vanaf de datum waarop de Contractant in verzuim is, mag Telfort administratiekosten van € 12,50 in rekening brengen. Ook is Contractant administratie- en (buitengerechtelijke)
incassokosten verschuldigd ter grootte van de staffel incassokosten conform het percentage zoals opgenomen in Rapport Voorwerk II dan wel 15 % van het openstaande bedrag,
met een minimum van €35,-. Vanaf de vervaldatum van de rekening kan Telfort de Contractant één procent rente per maand of de wettelijke rente indien die hoger is, in rekening
brengen.
8.3. Telfort mag de Aansluiting buiten gebruik stellen en / of de Overeenkomst ontbinden zonder ingebrekestelling of mededeling als de Contractant:
a. de rekening niet betaalt binnen de termijn die Telfort heeft gesteld;
b. niet de zekerheid stelt die is omschreven in artikel 9;
c. de machtiging tot automatische incasso intrekt en/of de overboeking ongedaan maakt;
d. in geval van faillissement, (voorlopige) surséance van betaling, schuldsanering of onder curatelestelling.
Bij beëindiging van de Overeenkomst is Contractant verplicht de vaste kosten van de nog resterende minimumduur van de Overeenkomst te voldoen waarbij Contractant geen
rechten kan ontlenen aan enige voorgaande toegekende kortingen.
Ik heb al meer dan een jaar die abonnement en dit speelt al vanaf het begin en ik ga er gewoon mee door tot einde van mijn abonnement als telfort zich ook niet aan het contract kan houden.
Ik heb nog steeds mijn bel/smsbundel niet ontvangen(had al de 5e moeten gebeuren) en ik kan ook mijn factuur niet inzien op de site, dus ik weet waarover ik het heb.
Gewoonlijk had ik al een mail naar telfort gestuurd om te vragen waarom ik op de site mijn factuur niet kan inzien terwijl ik al een smsbericht van telfort heb ontvangen met de mededeling dat het bedrag bv 20€ is en dat het bedrag op een bepaalde datum van mijn rekening door telfort zal worden afgeschreven.
Op dit moment bel ik niet, omdat ik niet over mijn belbundel wilt gaan anders komen er extra kosten bij en daar heb ik het abonnement niet voor!
Op dit heb ik nog geen smsbericht van t(h)elfort ontvangen(had ik al op 5 juni moeten ontvangen) en dus weet ik niet waar ik aan toe bent met mijn bel/smsbundel!