LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobiel contract
T-mobiel contract
T mobile beweert dat ik in 2011 een contract heb afgesloten voor een internet abonnement via Bell company. Ik bestrijd dat. Ze zeggen dat zij geen bewijs kunnen leveren dat ik dat contract heb afgesloten, maar dat ik naar Bell company moet. Ze stellen ook dat dit bewijs waarschijnlijk niet gevonden wordt omdat het meer dan 5 jaar geleden is. Dat lijkt mij vreemd. Ik heb gevraagd wat hun afspraken met de Bell company waren. Ik stel dat zij moeten bewijzen dat ik een contract heb. Zij ontkennen dat. Wie heeft gelijk?
-
Re: T-mobiel contract
Zij stellen dat u een contract heeft/had. Dan moeten ze ook bewijzen dat het zo is. Anders kunnen ze wel vanalles zeggen, maar zonder bewijs kunnen zij niks. Gewoon niet meer op reageren dus.
Wie eist, die bewijst. Dus laat ze maar komen met een contract met uw handtekening.
Kan me haast niet voorstellen dat dit echt is. Of TS neemt de boel in de maling (trol) of de brief / aanmaning is nep en niet van T-mobile.
En waarom dit topic? U heeft of sinds 2011 betaald aan t-mobile, of u gebruikt al sinds 2011 de diensten? Of heeft men nooit geleverd en wil men nu ineens van al die jaren geld terug zien?
U heeft gelijk, als u het contract ontkent, dan is er geen sprake van een contract tenzij Tmobile aantoont dat dit wel het geval is. Het is dus aan Tmobile om te bewijzen dat u wel een overeenkomst hebt. Zij zullen naar de rechter moeten stappen en het daar aan moeten tonen.j.e.bos schreef:T mobile beweert dat ik in 2011 een contract heb afgesloten voor een internet abonnement via Bell company. Ik bestrijd dat. Ze zeggen dat zij geen bewijs kunnen leveren dat ik dat contract heb afgesloten, maar dat ik naar Bell company moet. Ze stellen ook dat dit bewijs waarschijnlijk niet gevonden wordt omdat het meer dan 5 jaar geleden is. Dat lijkt mij vreemd. Ik heb gevraagd wat hun afspraken met de Bell company waren. Ik stel dat zij moeten bewijzen dat ik een contract heb. Zij ontkennen dat. Wie heeft gelijk?
Verder geldt hier verjaring, indien u langer dan twee jaar niet benaderd bent om gelden te incasseren en er geen sprake is van stuiting, dan hebben ze geen poot om op te staan. Ze hadden eerder naar de rechter moeten stappen.
Dus laat u zich niet overdonderen, de bal ligt bij hun.
Het gaat hoogst waarschijnlijk om een opkoper die ergens een vermeende schulden met bijbehorende administratie heeft opgekocht. Dan wordt de naam van Tmobile gebruikt maar het gaat in feite om een derde partij. Tmobile doet dergelijke zaken zelden zelf, ze incasseren direct hun abonnement en als er niet betaald wordt, schakelen ze een incasso buro in. Als de incasso procedure nergens toe leid en ze de kosten te hoog achten voor verdere actie, dan blijven dergelijke vorderingen liggen totdat ze gebundeld voor een relatief laag bedrag verkocht worden aan een derde partij. Die partij zal het gewoon proberen te incasseren en ze hopen dat de vermeende schuldnaar erin trapt.olaf79 schreef:Kan me haast niet voorstellen dat dit echt is. Of TS neemt de boel in de maling (trol) of de brief / aanmaning is nep en niet van T-mobile.