LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile 24/7 prijsstijging van 300% !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PJ 66

T-Mobile 24/7 prijsstijging van 300% !!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Het is bijna niet te geloven, maar T-Mobile is er in geslaagd om een prijsstijging van 300% door te voeren.

Wat wil, al jarenlang heb ik het zgn. 24/7 (prepaid) wat wil zeggen voor 0,07ct per sms in Nederland maar ook daarbuiten. Australie, Indonesie, USA allemaal 0,07 ct. Dit is nu voorbij. Het is ineens 0.29ct. Even melden ho maar. Ook op de tarievenlijst van T-Mobile is werkelijk hier niks van terug te vinden. What a shame T-Mobile!! :oops:

stofzuigertje

Re: T-Mobile 24/7 prijsstijging van 300% !!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Simlockvrij maken en overstappen naar andere, zoals Aldi die via www.medionmobiel.nl zelfs goedkoper als de oude tarieven is.

Vanuit NL 4 cent vanuit Europa 9 ct per verzonden bericht.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Dit is absoluut onzin en niet waar.
Ik heb 2 prepaid nummers waarop 24/7 aktief is.
Tarieven zijn zoals TS vermelde, maar..

24/7 wordt niet meer aangeboden, als je 24/7 hebt blijft het gewoon 24/7.
Je kan dus niet een ander tariefsplan b.v. bonus sms en dan weet terug naar 24/7.

Maar nogmaals aan het prijsplan van 24/7 is niet veranderd.
Onzin dus wat de TS aan het beweren is.

Gr
ATESLI

PJ 66

Ik SMS altijd en regelmatig naar Suriname en Indonesie. Dit was altijd ook 0,07 ct. Plotsklap is dit nu 0,29 ct. Een prijsverhoging van 300%. SMS'en in Nederland zelf is 0.07 ct gebleven daarbuiten niet meer. Ik heb het een paar x gecontroleerd. Dus het is absoluut wel zo!!

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Ik SMS nooit naar suriname, dus dat weet ik niet.
Sms in NL is gewoon nog 7 cent en de gesprekskosten nog zelfde.
Soms bel ik naar Turkije en bel en sms ik met Duitsland, met deze landen zijn de tarieven niet veranderd.

De tarievenlijst staat niet meer online want immers 24/7 bestaat niet meer.
Je zou op het t-mobile een topic kunnen openen, meer kans dat daar lotgenoten zijn. Tevens reageren daar ook vaak TM moderators.

Op dat forum wordt vermeld dat 24/7 , 24/7 blijft zoals het is voor degene die 24/7 aktief hebben.

Log eens in en kijk of bij je tariefsplan nog steeds 24/7 staat

Gr
ATESLI

PJ 66

24/7 is alleen nog voor bestaande klanten. Dus nieuwe klanten kunnen het inderdaad niet meer nemen. De tarieven staan daar ook niet bij. Lekker transparant bij T-Mobile. Ik heb altijd voor 7ct kunnen sms'en naar the USA, Suriname en Indonesie. Sinds augustus niet meer. Heb wel iets gelezen dat er tarieven veranderd zouden worden maar nergens staat waar. Bovendien is het dan feitelijk geen 24/7 meer. En 300% verhoging.

PJ 66

Heb zojuist contact gehad met T-Mobile en toen begon mij iets te dagen. Het 24/7 pakket dat jaren geleden is geintroduceerd was feitelijk nooit goed geweest. De 7ct tarief had eingenlijk altijd alleen mogen gelden in Nederland zelf. Door een fout (gelukkig) is dit nooit aangepast.

Sinds 1 augustus hebben deze fout helaas aangepast en kom ik nu op een prijsstijging van 300%. Van 0,07ct naar 0,29 ct per sms naar the USA of Australia.

T-Mobile adviseerde mij over te stappen naar International. Dan is het leed wat minder. 12 ct per sms. Daarmee valt wel die 7ct in Nederland weg.

Gesloten