LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile administratieve rompslomp

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
B. Hollander

T-mobile administratieve rompslomp

Ongelezen bericht door B. Hollander »

Beste heren en dames,

Momenteel een geschil met T-mobile omtrent het niet op tijd (volgens hun) betalen van een rekening. Heb een sanctie van € 15,00 opgelegd gekregen.

Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van de SNS bank naar de ING. In eerste instantie geen enkel probleem, netjes doorgegeven aan alle bedrijven welke een automatische incasso hebben.

Zo ook de T-mobile, denk je als klant je plicht gedaan te hebben en wat blijkt, je krijgt een sms en e-mail met het betalingsverzoek. Wat raar denk je in eerste instantie even internetbankieren, inderdaad niets afgeschreven. Via de betaallink naar IDEAL en betaald. Nogmaals T-mobile geïnformeerd om het rekeningnummer aan te passen geen enkel probleem volgens de klanten service.

Om een lang verhaal kort te maken het is T-mobile nog steeds niet gelukt na 3 telefoontjes om mijn rekeningnummer aan te passen.

Vandaag 3x contact gehad met de klantenservice van T-mobile wat betreft de sanctie van € 15,00.

1e telefoontje
Zeer aardig persoon behulpzaam maar niet probleem oplossend. Kon mij niet helpen, gevraagd om een leidinggevende welke wel de bevoegdheid heeft om mij te helpen, helaas kunnen ze je hiermee niet doorverbinden. Volgens deze heer was er bij T-mobile nu een chaos wat betreft de administratie.

Uiteraard geen enkel probleem dat het bij jullie een Chaos is, hiervan was ik al enkel maanden van op de hoogte. Maak van uw wanbeleid niet de klant slachtoffer.

Onderstaande e-mail naar [email protected] gestuurd zodat bovenstaande heer naar onderstaande e-mail kon kijken en ziet dat de klant geheel in zijn recht staat. Maar helaas werd de verbinding verbroken na 26 min.

Bovenaan de e-mail staat een afbeelding waarin staat dat de betaling op 6 september 2012 om 11:10 bij T-mobile verwerkt is ( Betaling is op 4 september gedaan ) . Geen enkel probleem lijkt mij, als je 14 dagen optelt bij 23 augustus kom je tenslotte op 6 september 2012 uit. Binnen het gestelde termijn van T-mobile.

B. Hollander
Klantnummer: ........... 23 augustus 2012

Geachte heer Hollander,

T-Mobile heeft het bedrag van € 45,45 niet kunnen incasseren. Met deze e-mail kunt u dit bedrag snel en gemakkelijk voldoen.

Klik op deze betaallink of op bovenstaande AcceptEmail afbeelding
Kies uw bank
Betaal veilig met iDEAL

Wanneer het bedrag niet binnen 14 dagen is bijgeschreven op onze rekening, dan brengen we u € 15,- extra kosten in rekening.

Met vriendelijk groet,
T-Mobile Netherlands bv

2de telefoontje
Nogmaals het verhaal uitgelegd, zeer bijdehand persoon, uiteindelijk in me oor opgehangen na 8min.

3de telefoontje
Nogmaals het verhaal uitgelegd, zeer aardig persoon, uiteindelijk geen resultaat na 16min.

Niemand die mij verder kan helpen? Nogmaals de weerspiegeling van de zeer slechte service van T-mobile. En dat na 4 jaar trouwe klant te zijn welke altijd op tijd heeft betaald.

Gelukkig loopt het abonnement in November af.

Wie o wie weet hoe hier mee opgegaan moet worden?

Met vriendelijke groet,

B. Hollander

Hallahan

Re: T-mobile administratieve rompslomp

Ongelezen bericht door Hallahan »

Je kunt natuurlijk ook via My T-Mobile ZELF je nummer wijzigen (onder mijn persoonlijke gegevens)... Maar wel vreemd dat de klantenservice het niet kan, is het toevallig een oude postbanknummer?

B. Hollander

Re: T-mobile administratieve rompslomp

Ongelezen bericht door B. Hollander »

Dat heb ik ook geprobeerd. Alleen wat is het geval indien ze het weer niet kunnen afschrijven krijg je de e-mail met de link naar IDEAL no problem so far tot je op t-mobile inlogt en probeert je rekening nummer aan te passen. Ze blokkeren om wijzigingen door te voeren.

Dus dan kan je weer bellen. :evil:

Gesloten