LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile afsluiten contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pvdvelde

T-Mobile afsluiten contract

Ongelezen bericht door pvdvelde »

Hallo,

Ik ben verhuisd naar het buitenland (Amerika) en heb netjes per telefoon en per aangetekende brief mij T-Mobile contract stopgezet en tot de laatste maand betaald, en geen seconde mijn telefoon aangehad of gebeld!!

Ik heb van mijn adres wijzeging en en stopzetting contract nooit van T-mobile een bevestiging ontvangen noch rekeningen ontvangen om mijn nieuwe adres. Ik heb hierover T-Mobile klantenservice meerdere malen gebeld en het antwoord was altijd, "Meneer dit soort verwerkingen duurt een tijdje en we liggen qua mutaties 3 maanden achter" Maar all staat genoteerd in uw account het komt helemaal goed hoor Meneer Van der Velde!!

Na contracts einde is T-Mobile blijven afschrijven van mijn rekening, en na navraag te hebben gedaan zegt T-Mobile doodleuk dat er niets in ontvangen IVM stopzetting en ze eisen dat ik blijf betalen!.

Iemand hier ervaring mee?

Groetjes
Piet

T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile afsluiten contract

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste pvdvelde,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten