Heeft er iemand ervaring met de databundels van t-mobile?
Ik heb in maart een databundel afgesloten, maar heb mezelf eerst eens afgevraagd hoeveel MB ik nou daadwerkelijk zou gaan gebruiken per maand.
Ik kwam toen tot de conclusie dat ik op het bezoeken van een enkele website en een enkele msn-sessie (chatten) lang niet tot de 1mb zou komen. Het chatten kost maar een aanal bytes per gesprek en de websites die ik bezoek kosten ook niet al te veel dataverkeer.
Nu blijkt dat de 1mb databundel die ik heb gekozen nog voor het einde van de maand op is......
OORZAAK: t-mobile rond per etmaal het dataverkeer af op 100KB!!!!!!!!!
Dit is echt belachelijk: Het komt er op neer dat ik daadwerkelijk 1mb dataverkeer heb als ik binnen 1 etmaal aan 1 stuk door op internet zit (of zelf per dag precies op 100 kb, 200kb etc afrond.
Ik ben hier achter gekomen via de website van t-mobile dat dit gebeurd maar vind dat dit echt niet kan. Bij mijn SMS bundel van 80 smsjes ronden ze namelijk ook niet per etmaal af op 10 stuks dus dat het voor een databundel anders werkt hadden ze echt VEEL duidelijker moeten vermelden
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee, of weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen???
Alvast bedankt!
Groeten,
Nick