LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile dekkinsklacht - contractbeeindiging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
taedgar

T-Mobile dekkinsklacht - contractbeeindiging

Ongelezen bericht door taedgar »

In september ben ik verhuisd en heb ik sindsdien dekkingsklachten. In oktober heb ik aangegeven dat ik slecht bereik heb bij T-Mobile. Daar is onderzoek naar gedaan en uitgekomen dat ik inderdaad recht heb op opzegging van mijn contract na betaling van 168 euro (afbetalen telefoon) of 20% korting op mijn huidige maandelijkse kosten.

Ik had toen 6 maanden resterend op mijn contract en in 1 keer 168 euro betalen is evenveel als 20% korting per maand voor de resterende 6 maanden. Ik heb dus geen voordeel. Tevens betaal ik per maand een bedrag af voor mijn telefoon - dit is in mijn bundel berekend. Een andere optie was om mijn telefoon retour testuren maar aangezien er gebruikersschade op zit is dat in mijn geval niet mogelijk.

Ik heb hier meerdere keren bezwaar op gemaakt (in december en januari) en telkens kreeg ik hetzelfde antwoord dat dit bedag vast stond. In januari werd niet meer gereageerd op mijn e-mails.

Vandaag 17 februari heb ik rond 12:00 met [naam verwijderd] gesproken van T-Mobile en die gaf aan dat het bedrag niet veranderd kon worden. Ik heb nog 4 maanden restered op mijn contract dus het is nu zelfs goedkoper om contract uit te laten lopen dan het bedrag te betalen. Dit betekend wel dat ik 4 maanden nog dekkinsklachten zal hebben.

Aan het einde van het gesprek heb ik aangegeven dat ik het voorstel van T-Mobile graag wilde herevalueren aangezien er nu al 3 maanden overheen zijn gegaan. [naam verwijderd] heeft aangegeven dat dit niet mogelijk was en wilde haar naam eerste niet geven aan het einde van het gesprek. Ze wilde mij ook niet doorverbinden aan de klachtenafdeling van T-Mobile.

Op dit moment werk ik fulltime thuis en heb ik dus niet of nauwelijks bereik met dit contract. Dit moet zo snel mogelijk afgehandeld worden aangezien ik al sinds september met dit probleem zit.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op een schappelijke wijze van het contract afkom zonder dat ik hier meer voor moet betalen dan voor het restant van mijn contract?Alvast dank voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

TA Edgar
Laatst gewijzigd door Radar op 16 feb 2015 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam verwijderd

berndv

Re: T-Mobile dekkinsklacht - contractbeeindiging

Ongelezen bericht door berndv »

Klacht bij de geschillencommissie indienen. Als ik dit zo lees hanteren ze wel de door de acm afgesproken richtlijnen, maar je weet maar nooit.

Gesloten