| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile dupeert vaste klant met 'aantrekkelijke aanbieding'
-
L. Freie
T-mobile dupeert vaste klant met 'aantrekkelijke aanbieding'
Sinds '99 een vaste klant van voorheen BEN en het huidige T-mobile. Bij mijn contract vernieuwing krijg ik de gebruikelijke optie óf een nieuwe telefoon óf de helft betalen van het huidige bundel belminuten.
Nu zat er een addertje onder het gras... het contract dat ik sinds 1999 heb (100 belminuten) kan niet meer verlengd worden, met de reden dat deze teveel van de standaard afwijkt. Met andere woorden, mijn huidige contract moet verbroken worden.....en dat wil ik liever niet.
T-mobile komt met de aanbieding: óf een (evt gratis) telefoon én een belbundel vernieuwing van 150 voor een contract van twee jaar, óf de helft betalen van de 75 of de 150 bundel (sim only 75/150) voor een contract van een jaar.
De keuze is simpel...geen van beide. Dat T-mobile een trouwe en vast betalende klant hierbij dupeert is hun verlies, ik ga er weg.
Nu zat er een addertje onder het gras... het contract dat ik sinds 1999 heb (100 belminuten) kan niet meer verlengd worden, met de reden dat deze teveel van de standaard afwijkt. Met andere woorden, mijn huidige contract moet verbroken worden.....en dat wil ik liever niet.
T-mobile komt met de aanbieding: óf een (evt gratis) telefoon én een belbundel vernieuwing van 150 voor een contract van twee jaar, óf de helft betalen van de 75 of de 150 bundel (sim only 75/150) voor een contract van een jaar.
De keuze is simpel...geen van beide. Dat T-mobile een trouwe en vast betalende klant hierbij dupeert is hun verlies, ik ga er weg.
-
Gast
Re: T-mobile dupeert vaste klant met 'aantrekkelijke aanbieding'
Goede keuze! Ga er weg!
Een beetje afwisseling is goed!!
Ik adviseer Je Telfort 100 belminutenbundel voor €15 in de maand en Sim-Only is dat €7,50!!! Goed bereik heb je met Telfort zeker weten! Zelfs over het Algemeen beter dan T-Mobile!
SUCCES ERMEE MAAR!
Een beetje afwisseling is goed!!
Ik adviseer Je Telfort 100 belminutenbundel voor €15 in de maand en Sim-Only is dat €7,50!!! Goed bereik heb je met Telfort zeker weten! Zelfs over het Algemeen beter dan T-Mobile!
SUCCES ERMEE MAAR!
-
Gast
Geachte L. Freie
Zoals u ook in uw verhaal aangeeft, bevestigd dit toch wel weer, dat wat T-mobile betreft er maar één manier blijkt te zijn om haar klanten te binden en wel met de geplaatste handtekening.
U heeft destijds een afspraak gemaakt met deze provider, een afspraak waarmee T-mobile nu toch erg veel moeite schijnt te hebben en deze dan ook graag wil herzien.
Gebleken is ook bij andere ervaringen van klanten met T-mobile, waarbij er een veelvoud van klachten werden omschreven, klachten waarmee T-mobile NIETS doet en zelfs hiervoor doof blijkt te zijn.
Ik kan u dan ook maar één ding adviseren, denk over een verandering goed na bij deze provider.
Het aangaan van een nieuwe verbintenis, zal o.a. ook het resultaat hebben, dat u misschien ook onder de nieuwe Algemene voorwaarden gaat vallen en zo ja, dan wordt het hier ook niet gunstiger van !!!!!.
Grv Jan
Zoals u ook in uw verhaal aangeeft, bevestigd dit toch wel weer, dat wat T-mobile betreft er maar één manier blijkt te zijn om haar klanten te binden en wel met de geplaatste handtekening.
U heeft destijds een afspraak gemaakt met deze provider, een afspraak waarmee T-mobile nu toch erg veel moeite schijnt te hebben en deze dan ook graag wil herzien.
Gebleken is ook bij andere ervaringen van klanten met T-mobile, waarbij er een veelvoud van klachten werden omschreven, klachten waarmee T-mobile NIETS doet en zelfs hiervoor doof blijkt te zijn.
Ik kan u dan ook maar één ding adviseren, denk over een verandering goed na bij deze provider.
Het aangaan van een nieuwe verbintenis, zal o.a. ook het resultaat hebben, dat u misschien ook onder de nieuwe Algemene voorwaarden gaat vallen en zo ja, dan wordt het hier ook niet gunstiger van !!!!!.
Grv Jan
-
Gast
Ha ha, eindelijk weer iemand die niet meer afhankelijk is van deze ***provider meer is en dan ook vrij en blij kan gaan en staan waar hij nu wil!!!!!!!!!!!!!!!!De keuze is simpel...geen van beide. Dat T-mobile een trouwe en vast betalende klant hierbij dupeert is hun verlies, ik ga er weg.
proficiat kerel
-
Gast
Je MOET niks....je kan ook je (oude) contract gewoon door laten lopen. Zelfde prijzen, zelfde voorwaarden. Wilt u echter gebruik maken van een verlenging, en hiermee een korting of telefoon scoren, dan mag de provider hier toch wel voorwaarden aan stellen?Met andere woorden, mijn huidige contract moet verbroken worden.....en dat wil ik liever niet
-
Gast
En aan Jan......T-Mobile wil het contract niet herzien, maar de klant, Even goed lezen.
-
Gast
Het lijkt mij vreemd, dat de klant nog wat zeggen of te willen heeft bij T-mobile?????En aan Jan......T-Mobile wil het contract niet herzien, maar de klant, Even goed lezen.
Als er iets moet worden veranderd bij T-mobile, is dit in het algemeen op het verzoek van de klant.
Maar ervaringen leert dat T-mobile enkel en alleen maar haar wil oplegt en zeker geen rekening wenst te houden met de wens van de klant!!!!!!!!!
Je hebt dus totaal niets te zeggen, je kunt wel wat zeggen, maar ze doen er bij T-mobile helaas niets mee.
Een tevreden klant, bij T-mobile is dan ook zeer zeldzaam en zeker moeilijk te vinden!!!
De beste oplossing in dit soort zaken is, om niet verder te klagen, maar direkt uit te zien naar een andere provider.
PS. in de topic werd ook duidelijk aangegeven, dat er een addertje onder het gras zat. (toch niet bij de klant???)
Grv Jan
-
Pieter L
JA!!!!!!!!! EN EEN PROVIDER MET WEL EEN LANDELIJKE DEKKINGDe beste oplossing in dit soort zaken is, om niet verder te klagen, maar direkt uit te zien naar een andere provider.
grv Pieter
-
Een KPN-er
Wat T-mobile in het voorbeeld doet is de NORMALE werkwijze. Abonnementsvormen willen in de loop van de tijd nog wel eens veranderen of worden uitgfaseerd. Op het moment dat je abo afloopt, kan je deze dus niet continueren als die inmiddels is afgeschaft. Dan moet je kiezen uit het aanbod van dat moment.
Dit is niet alleen bij T-mobile zo, maar bij alle telecomaanbieders. Dit onderwerp is eigenlijk geen forumdiscussie waard.
Dit is niet alleen bij T-mobile zo, maar bij alle telecomaanbieders. Dit onderwerp is eigenlijk geen forumdiscussie waard.
-
Gast
Sluit mij helemaal aan bij bovenstaande post....en aan
Praat je nu expres onzin of is dit per ongeluk? Heb je uberhaupt iets inhoudelijks te melden? Als jeh et niet begrijpt, prima, maar ga dan niet op een forum posten.Het lijkt mij vreemd, dat de klant nog wat zeggen of te willen heeft bij T-mobile?????
Als er iets moet worden veranderd bij T-mobile, is dit in het algemeen op het verzoek van de klant.
Maar ervaringen leert dat T-mobile enkel en alleen maar haar wil oplegt en zeker geen rekening wenst te houden met de wens van de klant!!!!!!!!!
Je hebt dus totaal niets te zeggen, je kunt wel wat zeggen, maar ze doen er bij T-mobile helaas niets mee.
Een tevreden klant, bij T-mobile is dan ook zeer zeldzaam en zeker moeilijk te vinden!!!
-
bruller
Als klant zijnde heb je inderdaad geen recht van spreken. Reageren op brieven en klachten doen ze niet. Het enige wat dit bedrijf voor ogen heeft, is winst maken met zo weinig mogelijk service naar de klant toe. Veel extra`s aanbieden voor meer abonnementskosten, maar als daar iets in mis gaat, zijn ze niet meer thuis. En als ze fouten maken dan weigeren ze een oplossing te bieden. De klant moet eerst maar betalen en als het geld binnen is hoor je er nooit meer wat van weer. En het geld wat je teveel betaald, zie je ook niet terug.
Aan de telefoon wordt je als oud vuil behandeld. Ik heb nog nooit zo`n K** privider meegemaakt.
Aan de telefoon wordt je als oud vuil behandeld. Ik heb nog nooit zo`n K** privider meegemaakt.
-
Gast
Ha die Pommetje heb je weer het lef om klanten van T-mobile de grond in te pompen?????Praat je nu expres onzin of is dit per ongeluk? Heb je uberhaupt iets inhoudelijks te melden? Als jeh et niet begrijpt, prima, maar ga dan niet op een forum posten.
Grv oude bekende!!!
-
Gast
ik ben het eens met de meeste ervaringen van jullie hier.
Sinds Ben overgegaan is in T-Mobile is het 3x niks meer, de klantenservice is waardeloos, en de arrogantie enorm.
Mijn contract loopt bijna af en ik ben blij dat ik er af ben, NOOIT geen T-Mobile meer voor deze dame!
Sinds Ben overgegaan is in T-Mobile is het 3x niks meer, de klantenservice is waardeloos, en de arrogantie enorm.
Mijn contract loopt bijna af en ik ben blij dat ik er af ben, NOOIT geen T-Mobile meer voor deze dame!
-
Gast
Ik wou dat alle heren ook zo verstandig werden!!!!Mijn contract loopt bijna af en ik ben blij dat ik er af ben, NOOIT geen T-Mobile meer voor deze dame!
Lia Horlepiep
-
Gast
je moet je toch ergens druk over maken